Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte ukene fly avgårde til du kan se lille bønnaBestilte nettopp tidlig ul! Til 8+1, 12.mars. Akkurat ca 4 uker til
12. Februar kanskje?Bestilte nettopp tidlig ul! Til 8+1, 12.mars. Akkurat ca 4 uker til
Hahah ja! Går fort i svingene12. Februar kanskje?
Var hos legen i dag og for en forskjell det er å prate med han kontra de i resepsjonen! Han henviste meg til tul og fikk det helsekortet og blodprøver og alt uten å spørre sist (endte i sa) så måtte jeg krangle med resepsjonen bare for å få en legetime og da fikk jeg vanlig lege time to mnd senereTenkte å bestille tul i til uke fem for da er jeg ferdig med uke 10. vet ikke om jeg kan få noe før siden jeg ikke skal gjøre det privat. Skal til legen i morgen og prate med han om det Så da får vi se om jeg må kjempe for å få tul eller ikke
Hadde du testet etter EL?Har vært på tidlig ultralyd i dag (6+4) trodde jeg. Bestilte selv privat. Viste seg at jeg var 7+6 så overrasket og så letta når hjerte slo og mer forvirret når eggløsningen var
bestiller dere en privat? Eller venter dere på den ordinærer tidlige ultralyden rundt uke 12?
Har bestilt privat når jeg er 7+3 for å bekrefte liv
Mitt første barn var en overraskelse. Fikk det bekreftet ved ultralyd og målt til 7+6. Ble veldig stresset ved senere ultralyder da jeg plutselig ble satt en hel uke tilbake, tenkte noe måtte være feil. Men googlet meg fram til at så tidlig kunne noen mm feilmåling utgi flere dager. Tenkte jeg skulle dele i tilfelle du skulle oppdage noe lignende på en senere ultralyd Men om du ikke vet akkurat når EL var kan den jo og ha vært før, eller at et ekstra egg slapp denne syklusen.Har vært på tidlig ultralyd i dag (6+4) trodde jeg. Bestilte selv privat. Viste seg at jeg var 7+6 så overrasket og så letta når hjerte slo og mer forvirret når eggløsningen var
Nei hadde egentlig gitt opp prøvingen. Så har ingen anelse når eggløsningen var. Uregelmessige sykluser det siste halve året.Hadde du testet etter EL?
Jeg får innkalling på helsenorge.Hvor lang tid gikk det fra dere ble henvist til tul før dere fikk timen? Og hvor fikk dere timebekreftelsen?