Når skal du på tidlig ultralyd?

Har lyst til å bestille en privat ultralyd til 2 februar. Da er jeg hvertfall 8+4, kanskje lenger.

Tenkte å bestille tul i til uke fem for da er jeg ferdig med uke 10. vet ikke om jeg kan få noe før siden jeg ikke skal gjøre det privat. Skal til legen i morgen og prate med han om det :cat: Så da får vi se om jeg må kjempe for å få tul eller ikke

Jeg skal på fredag (6+6) fordi jeg er så kvalm og klarer ikke skjule det for de vi bor med for tiden (foreldrene mine og svigers), vil bare gjerne vite at det er noe der før vi forteller det til dem! Og så skal jeg til jordmor som har UL apparat i uke 9+6

Blir å bestille privat i uke 7 hvis jeg ikke får det offentlig, men er NIPT jeg ser mest fram til å få overstått.

Tenkte å bestille tul i til uke fem for da er jeg ferdig med uke 10. vet ikke om jeg kan få noe før siden jeg ikke skal gjøre det privat. Skal til legen i morgen og prate med han om det :cat: Så da får vi se om jeg må kjempe for å få tul eller ikke
Var hos legen i dag og for en forskjell det er å prate med han kontra de i resepsjonen! Han henviste meg til tul og fikk det helsekortet og blodprøver og alt uten å spørre :Heartred sist (endte i sa) så måtte jeg krangle med resepsjonen bare for å få en legetime og da fikk jeg vanlig lege time to mnd senere:facepalm:

bestiller dere en privat? Eller venter dere på den ordinærer tidlige ultralyden rundt uke 12?

Har bestilt privat når jeg er 7+3 for å bekrefte liv :Heartred

Var hos legen i dag og fikk henvisning til tidlig ultralyd (rundt uke 12). Foreløpig plan er å vente til den. Selv om jeg synes det er en eevighet til! Jeg er 6+4 i dag.

Håper vi får time før vi skal på skiferie i vinterferien med familien og et par vennefamilier, må si det da så alle skjønner hvorfor jeg ikke peiser ned bakkene som jeg pleier :p

Har vært på tidlig ultralyd i dag (6+4) trodde jeg. Bestilte selv privat. Viste seg at jeg var 7+6 så overrasket og så letta når hjerte slo :love7 og mer forvirret når eggløsningen var:p
Mitt første barn var en overraskelse. Fikk det bekreftet ved ultralyd og målt til 7+6. Ble veldig stresset ved senere ultralyder da jeg plutselig ble satt en hel uke tilbake, tenkte noe måtte være feil. Men googlet meg fram til at så tidlig kunne noen mm feilmåling utgi flere dager. Tenkte jeg skulle dele i tilfelle du skulle oppdage noe lignende på en senere ultralyd :love017 Men om du ikke vet akkurat når EL var kan den jo og ha vært før, eller at et ekstra egg slapp denne syklusen.

Hvor lang tid gikk det fra dere ble henvist til tul før dere fikk timen? :Heartred Og hvor fikk dere timebekreftelsen?:cat:

Skal på tul om 14 dager, er da 8+1. Håper på at vi får se et bankende hjerte, spesielt pga MA i høst:Heartred

Back
Topp