Når skal du på tidlig ultralyd?

Mammabobla

Forelsket i forumet
Snøkrystallene2021❄️
bestiller dere en privat? Eller venter dere på den ordinærer tidlige ultralyden rundt uke 12?

Har bestilt privat når jeg er 7+3 for å bekrefte liv :Heartred

Tror vi venter til ordinær tidlig ultralyd, om ikke det oppstår noe som sterke smerter på en side, eller annet jeg vil bli stresset over.

Første ultralyd blir 6+6 og neste 8+4 pga at det er Ivf. Men første betaler vi selv :D

Venter til ordinær tul. Blir bestilt ved førdt jordmorkontroll :)

Skal få henvisning til ekstra tidlig ultralyd av legen pga historikk. Håper jeg får rundt uke 7-9

Har bestilt privat 6+1 for å kunne se at det faktisk er noe der. I sommer hadde jeg BO (tom fostersekk) og man skal kunne se om det faktisk utvikler seg noe der allerede så tidlig :cat:
Men er forberedt på at jeg kanskje må ta enda en UL en uke senere dersom de ikke ser nok. Men er så nervøs at jeg tenker det er verdt det.

7+0 førstkommende torsdag på sykehuset (pga tidligere EXU, skadet eggleder og to BO I 2023).

Jeg tok en 6+3 fordi jeg var plutselig så engstelig og bekymret, privat (har vært hos denne gynekologen ang. fertilitet før). Har også hatt en operasjon som krevet litt oppfølging ift. graviditet, så var like greit. Skal tilbake når jeg er 9+3 for oppfølging og etter det blir det ikke noe før OUL :)

Har bestilt privat 6+1 for å kunne se at det faktisk er noe der. I sommer hadde jeg BO (tom fostersekk) og man skal kunne se om det faktisk utvikler seg noe der allerede så tidlig :cat:
Men er forberedt på at jeg kanskje må ta enda en UL en uke senere dersom de ikke ser nok. Men er så nervøs at jeg tenker det er verdt det.
Må bare si at for meg var det verdt å ta den jeg tok 6+3, jeg var forberedt på at de f.eks. ikke så hjerte så tidlig, men det gjorde de. Men det hjalp utrolig å bare se at det faktisk var noe der :Heartred

Får 7+2 pga alder og sykehistorikk. Bare 8 dager til nå :Heartpink

7+4 grunnet exu i sommer, der jeg måtte operere vekk høyere eggleder og 2 tidligere SA.
Er 6+3 nå så ikke så lenge til UL

Må bare si at for meg var det verdt å ta den jeg tok 6+3, jeg var forberedt på at de f.eks. ikke så hjerte så tidlig, men det gjorde de. Men det hjalp utrolig å bare se at det faktisk var noe der :Heartred
Så godt å høre, håper håper jeg kan få en lik opplevelse :Heartred

Skal ikke før 9.februar. Da er jeg 8+4 :)

Får ultralyd 7+3 (om tre dager) på sykehuset fordi pga historikk. Gleder meg så til å se om alt går bra foreløpig.

Back
Topp