Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også 9/4Jeg har fått time til OUL på Ullevål den 09.04
Så gøy! på Ullevål?Jeg fikk også 9/4
Jeg hadde en time satt opp fra før (hvis ikke jeg ble gravid nå skulle jeg begynne på hormoner...), men dermed ble det gravid-besøk istedet hadde fått tips her inne om at Oslo-damer er "gærne" når det gjelder fødeplass, så jeg fikk legen min til å søke da jeg var i uke 5... Og det var bra, for nå er det fullt på Ullevål rundt min termin...! Men det er derfor jeg har fått time til OUL allerede (fikk det vel for to uker siden, eller no...) Men vet det er flere her som har fått OUL-time
Vi skal på OUL 31.03 på Ullevål
Ring de nå og hør om du kan få den flyttet. Det gjorde jeg m sønnen min, gikk så fint såSå man kan få time til OUL i påskeuken altså? Jeg har lurt veldig på det, for jeg er 18 uker i påsken... Passer absolutt ikke å få time i påsken! Er det noen som vet om det går an å bytte time, eller må man ta den man får? Jeg skal på Haukeland Sykehus.
Ring de nå og hør om du kan få den flyttet. Det gjorde jeg m sønnen min, gikk så fint så
Hvor langt er du på vei?Jeg har fått time til OUL på Ullevål den 09.04
9+5 i dag (onsdag)Hvor langt er du på vei?