Når skal du på OUL? :)

Har ikke vært hos legen enda jeg... Går nok mange uker før jeg får vite det..

Heller ikke hatt time hos lege(unntatt for sykemelding) så får nok ikke noe enda.

Jeg hadde en time satt opp fra før (hvis ikke jeg ble gravid nå skulle jeg begynne på hormoner...), men dermed ble det gravid-besøk istedet ;) hadde fått tips her inne om at Oslo-damer er "gærne" når det gjelder fødeplass, så jeg fikk legen min til å søke da jeg var i uke 5... Og det var bra, for nå er det fullt på Ullevål rundt min termin...! Men det er derfor jeg har fått time til OUL allerede (fikk det vel for to uker siden, eller no...) Men vet det er flere her som har fått OUL-time :)

Jeg har fått time til oul 29/4. Jeg bestilte akkurat time til tidlig ultralyd 5/3:)

Har ikke fått svar angående fødeplass engang jeg.........så har heller ikke fått OUL time.....

Jeg hadde en time satt opp fra før (hvis ikke jeg ble gravid nå skulle jeg begynne på hormoner...), men dermed ble det gravid-besøk istedet ;) hadde fått tips her inne om at Oslo-damer er "gærne" når det gjelder fødeplass, så jeg fikk legen min til å søke da jeg var i uke 5... Og det var bra, for nå er det fullt på Ullevål rundt min termin...! Men det er derfor jeg har fått time til OUL allerede (fikk det vel for to uker siden, eller no...) Men vet det er flere her som har fått OUL-time :)

Fødte på Ullevål sist, men bydelen hører til Ahus nå, så vil føde der tipper jeg. Har ei venninne som fødte der i oktober(ho skulle forøvrig føde på Ullevål, men det var fullt) og ho var kjempefornøyd :-)

Så har ikke stressa så fælt med legetime og søke på fødeplass osv.

Vi skal på OUL 31.03 på Ullevål :)

Jeg har også 09.04, på Riksen :)

Vi skal på OUL 31.03 på Ullevål :)

Så man kan få time til OUL i påskeuken altså? Jeg har lurt veldig på det, for jeg er 18 uker i påsken... Passer absolutt ikke å få time i påsken! Er det noen som vet om det går an å bytte time, eller må man ta den man får? Jeg skal på Haukeland Sykehus.

Så man kan få time til OUL i påskeuken altså? Jeg har lurt veldig på det, for jeg er 18 uker i påsken... Passer absolutt ikke å få time i påsken! Er det noen som vet om det går an å bytte time, eller må man ta den man får? Jeg skal på Haukeland Sykehus.
Ring de nå og hør om du kan få den flyttet. Det gjorde jeg m sønnen min, gikk så fint så :)

Ring de nå og hør om du kan få den flyttet. Det gjorde jeg m sønnen min, gikk så fint så :)

Men jeg har ikke fått noen innkalling ennå, er jo ikke sikkert at jeg får time midt i påsken :p Jeg tar bare sorgene på forskudd, hehe! :p

Jeg har ikke søkt fødeplass eller fått time til oul enda. Var til tidlig ul i uke 8 og skal tilbake i uke 12. Så kommer vel oul etterhvert.

Back
Topp