Mest lyst til å vente til etter uke 12 men siden vi egentlig skulle hatt et forsøk i september som både foreldre, søsken og arbeidsgiver vet om så får nok de vite det når jeg er rundt 9-10 uker på vei
resten venter vi med til rundt oul tror jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både mtp mat og alkohol... Blir ikke lett, men jeg må jo prøve så godt jeg kanHei dere!
Jeg har prøvd å bli gravid i cirka åtte år, og etter utallige mislykkede ivf-forsøk, så vi for første gang noensinne en positiv graviditetstest på søndag!!
Det er nesten ikke til å tro, men har tatt fem tester de siste fire dagene, så nå begynner det å synke inn her. Fire uker og to dager på vei allerede! Hurra!!
Vi er superlykkelige og vet begge to at vi ikke kommer til å klare å vente til uke 12 (selv om vi vet at sjansen for spontanabort reduseres drastisk da) med å fortelle det til verden, men vi har bestemt oss for i hvert fall å vente til etter første ultralyd (uke 7). Jeg vil jo bare rope det ut fra hustaket akkurat nå!! Så jeg har lyst til å høre litt om hva dere har planer om. Når skal du fortelle venner og familie at du er gravid og hvorfor akkurat da?
![]()