Når skal du fortelle / når fortalte du om graviditeten til fler enn de nærmeste?

Er jo stor forskjell på å annonsere en graviditet og det å dele masse privat info og bilder av barna sine på nettet da :p
Joda, jeg bare har ikke det samme behovet for å annonsere det til bekjente, arbeidskolleger, skolekamerater fra ungdomsskolen osv, som er de jeg har på facebook. Og folk deler vitterlig bilder fra inni underlivet sitt, som for meg er komplett umulig å forstå at man vil gjøre til en helt perifer krets av bekjentskaper.

Men vi er forskjellige, og bra er sikkert det! Bare synd at sharenting går foran parenting i blant, når barns liv er delt helt fra unnfangelsen.
 
Tenker å begynne å fortelle familien neste uke. Selv om vi ikke har vært på TU på sykehuset enda (20 mars) så har jeg vært på 3 ultralyder i forbindelse med cyste slik at jeg har fått bekrefta at alt ser veldig bra ut med foster/barnet:happy: Begynner å vises litt så vil fortelle det før noen får mistanke.. noen venner + sjefen vet det allerede. Syns det er fint å kunne dele det med noen venninner fra starten av:happy:
 
Uke12/13 på trening/jobb. Ikke bestemt meg når jeg tar "sosiale medier". Driver tilnærmet med toppidrett så vært belastning med å holde det skjult. Nå vet alle på trening det, men samtidig ønsker jeg å fortelle "Norge". Er jo mest hyggelig å si ting selv :) Uke 15 idag.
 
Er 14+3, har kun fortalt det til jobben og ei venninne. Dette er nr 3, samboeren har lyst til å vente til noen kommenterer magen ;) hadde mer lyst å fortelle familie i starten, nå er det nesten litt gøy å se hvor lenge vi klarer å holde det skjult! Er nr 3
 
Back
Topp