Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg legger nok ut på sosiale medier også etter hvert. Hvorfor ikke liksom.Ikke delt det med noen, vil at våre to andre barn skal få vite det først. Kommer til å dele med dem etter NIPT på onsdag, er da 12 uker etter menstermin. Deretter besteforeldre, så røkla (jobb og venner osv). Deler ikke sånt på sosiale medier, det er jo helt unaturlug! Men ser at folk fortsatt driver med det... Litt 2007?
Jeg kommer nok til å dele på sosiale medier etter hvert. Skjønner ikke hvorfor det er noe galt i det, hahaIkke delt det med noen, vil at våre to andre barn skal få vite det først. Kommer til å dele med dem etter NIPT på onsdag, er da 12 uker etter menstermin. Deretter besteforeldre, så røkla (jobb og venner osv). Deler ikke sånt på sosiale medier, det er jo helt unaturlug! Men ser at folk fortsatt driver med det... Litt 2007?
Ikke delt det med noen, vil at våre to andre barn skal få vite det først. Kommer til å dele med dem etter NIPT på onsdag, er da 12 uker etter menstermin. Deretter besteforeldre, så røkla (jobb og venner osv). Deler ikke sånt på sosiale medier, det er jo helt unaturlug! Men ser at folk fortsatt driver med det... Litt 2007?
Er jo stor forskjell på å annonsere en graviditet og det å dele masse privat info og bilder av barna sine på nettet daJeg prøver å holde ungene unna sosiale medier, og er litt streng på det. Men bruker jo sosiale medier selvsagt, men aldri noen offentlige oppdateringer om barna der. Kun til begrenset venne/familiekrets. Bare tenkte at folk flest bruker vel ikke facebook og sånn lenger til private ting, mer det store nettverket av kolleger/skole/barndomsklassekamerater osv? Deler aldri noe privat på fb, og iallfall ikke barna mine, det tør jeg ikke!
Andre får gjøre som dem vil, selvsagt. Men i 2007 delte folk alt mulig, fra inni livmor og på fødestua og hva barna spiste og sa gjorde. Jeg tenker vi vet bedre nå
Enig.Er jo stor forskjell på å annonsere en graviditet og det å dele masse privat info og bilder av barna sine på nettet da