når skal dere?

Beatrice

Elsker forumet
søke om permisjon og penger og sånt som hører med?[&:]

Jeg tenkte jeg skulle snakke med han som er personalansvarlig imorgen, så får vi se om vi får satt i gang prosessen da.. Må vel begynne å tenke på det snart..

Hadde håpet å komme meg tilbake på jobb først... [&:]
Mannen har hele tiden ment at jeg kommer til å ende opp med sykemelding hele svangerskapet, med min vanlige flaks - og jeg begynner jo å bli litt redd for at han skal ha rett!
Tenkte jeg skulle ta det i mai, tror fristen er ca. 3 måneder i forveien - eller er det bare til arbeidsgiver? De vet jo allerede at jeg skal ut i permisjon...

aaaane ikkje katti sånne ting ska skrives... eller sendes...

må vel dræge m mæ ei venninna t trygdekontore å få hjelp[:D]

Jeg er et lite surrehode, har ikke peiling på hvor lønnsslippene mine er... Men har jo vært sykemeldt i 3 mnd. og de har fått info om lønn fra arbeidsgiver. Holder det, tro?
*minnemegselvpååfåmerorden*

Er det noe vi skal sende inn? hmmm nå skjønner jeg ingenting. Snakket med Personalavdelingen her jeg jobber og de sa at alt gikk automatisk...

Man må søke om fødselspenger ja!!! Trodde det gikk automatisk jeg også ettersom jeg har jobba 100% i 6 år.... men ei venninne av meg glemte å søke, og hun fikk ikke penger!!! Men hu fikk jo heldigvis etterbetalt når hu først sendte inn!!

Men hos meg er det jo arb.giver som betaler lønnen min og de får dette igjen av trygdekontoret.. hvordan gjør jeg da?

Back
Topp