Når skal dere til ul?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Ja jeg bare lurer på når folk her har fått time til ordinær ultralyd og hvor langt er du på vei da?

Jeg har fått time til 23.okt, da er jeg ca 18+4 tror jeg.. Men har bestilt oss ul til 26.sept privat og da er jeg 14+5, så hååååper å se at alt er bra og at vi gjerne får vite kjønnet da 
 
Jeg skal på ordinær UL 28. september. Da er jeg 18+ 4 jeg også. Skal sikkert bestille en 3D Ul etter det, men stresser ikke. Driver å innbiller meg at 28. ikke er så lenge til....
 


Lillu skrev:
Jeg skal 28. september. Driver å innbiller meg at det ikke er så lenge til....


Men det er jo ikke det, er jo nesten bare 20 dager til
 
Jeg har ikke ordinær ul. før i uke 19, som er 17. oktober. Men jeg har bestilt privat ul på Jessheim om tre uker. Synes det er utrolig godt å slippe å vente så lenge:)
 
Jeg skal på ordinær ul den 25 sept :) er da 17+5 :)
 
Vi skal til ordinær ultralyd  fredag neste uke, da er jeg 15+5 :)
Gleder oss!!
 
har ikke søkt fødeplass enda.... skal til legen til fredag, så da sendes papirene inn.



uke 15+5 var utrolig tidlig med o.ul iidaa! sikker på at det ikke er en ekstra ul av noe slag?
 
Var på første kontroll i dag, så rekner med at legen sender brev om henvisning til UL ganske straks. Skal inn på ekstra UL 25 sept, 14+4. Da var det ekstra besøk av jordmor der også, gleder meg til det:)
 
ordiær er 5 okt. er vel 17+4 da, tror jeg!
skal på en nå på fredag og. da er jeg 13+4
også blir det en 3d rundt uke 28
 
Skal 11 oktober og er da 18+5 :)
 
4.okt:-) 18+5 da:-)
 
2 oktober og da er jeg 19 uker på vei,men har vert så heldig å alt fått en ul på sykehuset  denne uken  da jeg var og tok celleprøver 
 
8. oktober. Er da 18+4 uker på vei :) Spennende spennende spennende spennende!! 
 
Jeg har fåt Ul 9 oktober og er da 19+2..
skulle så gjerne ønske det var før, men her oppe har jeg ikke funnet noen private som tar UL 
 
Jeg ska 19.oktober og er da akkurat 19 uker på vei....
 
jeg skal 18 oktober da er jeg ca 19 uker
 
Jeg skal på ord.ul 16.okt og er da 19 uker. Litt kjedelig at mannen er i Houston da, han får ikke være med..
 
Back
Topp