Når skal dere si det på jobb?

Hvorfor må du forklare hvorfor du skal til legen? Det har vel ingen noe med i det hele tatt.

Ellers så er det nok lurt å drøye med å fortelle det hvis de har fordommer mot gravide. Jeg hadde samme problem forrige gang. Gikk ikke tilbake til den jobben. Fikk meg heller en ny og bedre :-) det ordner seg alltid på en eller annen måte.

Jeg hadde også problemet sist jeg var gravid.

Har du nettopp startet i ny jobb da?

Jeg er i ca samme situasjon, men vil være ærlig med dem og si det før jeg evt signerer ny kontrakt.

Sa det til sjefen alerede i uke 4, grunnet driver med mye kjemikalier og andre ting som ikke er bra for en gravid dame. Men vil vente lengst mulig med og fortelle det til de andre! :-)

Jeg sa det tidlig sist, i uke 5 tror jeg. Tenker å si det når jeg begynner etter ferien selv om det er tidlig. Sjefen satt pris på å få beskjed tidlig sist.

Jeg er i ca samme situasjon, men vil være ærlig med dem og si det før jeg evt signerer ny kontrakt.

Det vurdere jeg også, men først må jeg få tilbud og er ikke sikkert jeg får det heller.

I den ene jobben har jeg allerede fortalt det fordi jeg er sykemeldt pga kvalme og oppkast. I den andre jobben er det jeg som er sjefen (driver eget firma), men drøyer med å fortelle det til kolleger til etter uke 12 i hvert fall hvis jeg klarer å møte på jobb.

Jeg håper at det er mulig å vente til jeg har underskrevet på tilbud om konstituert ped.leder stilling som jeg har fått muntlig tilbud om før sommerferien. Det vil jeg tro skjer i løpet av de første ukene i august.

Skal på firmatur i slutten av august, er da 10 uker. Trur nokk jeg forteller det da, men vill helst vente lengst muleg :-)

Back
Topp