Når skal dere på ultralyd?

Regner med jeg får tidlig UL av to grunner...en: e vet ikke nøyaktig hvor langt jeg er på vei og to: fjernet deler av limorhalsen i september og fikk fortalt at jeg skulle få tettere oppfølging for å sjekke at den ikke blir for kort...

Vet ikke. Har første legetime 20. mars, og får vel henvisning til UL etter det. Trodde det var vanlig at de aller fleste fikk UL rundt 17 uker, men ser at så og si alle som er her inne skal på tidlig UL`?

Skal ikke på ul før den ordinære, som sikkert blir i april en gang:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vet ikke. Har første legetime 20. mars, og får vel henvisning til UL etter det. Trodde det var vanlig at de aller fleste fikk UL rundt 17 uker, men ser at så og si alle som er her inne skal på tidlig UL`?
det er nok flere som tar privat tidlig UL også er vi noen som får det på sykehuset som oppfølging pga forskjellige ting. tror nok ikke det er like stort antall gravide som har tidlig UL generelt som det ser ut som her...

det er nok flere som tar privat tidlig UL også er vi noen som får det på sykehuset som oppfølging pga forskjellige ting. tror nok ikke det er like stort antall gravide som har tidlig UL generelt som det ser ut som her...

Nei, har ikke inntrykk av det jeg heller :-) Har ingen grunn til å skulle ha tidlig UL, så da hører jeg bare på legen og venter med å få henvisning til etter første svangerskapskontroll i uke 12 :-)

Skal ikke før ordinær UL. Har tenkt å bestille privat i uke 27 som sist. Kjempekoselig med 3D bilder av småen :)

Blir nok ikke noe før den ordinære UL i uke 17. Er 8 uker på vei, så det er leeeenge før første UL.

Back
Topp