Er så spennende å lese når noen har vært på ultralyd! når skal dere? Mange som skal på tidlig? Selv skal jeg 13 mars og greier nesten ikke vente! lurer på hvordan sett er å høre hjerte første gang <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja jeg håpet egentlig på tidligere, men er egentlig glad for at det er ca uke 12 for det var vi sist også og da ser man så mye tydligere en liten baby <3 jeg har forresten også stor sjans for tvillinger og ønsker meg det litt, men jeg har en følelse av at det bare er 1 inni der, håper det er det i det minste da...Har ikke fått timen ennå, legen sendte henvisning på mandag
Sist gang fikk jeg ul i uke 12, håper det blir rundt den tiden neste gang, da er det jo en baby som spreller <3
Er så spent! Og håper det bare er en baby, og ikke to (det er grunnen til at jeg får så tidlig ul, har stooor sjangs for å få tvillinger, og det vil vi oppdage så tidlig som mulig for å få riktig oppfølging )
Ja, det er det jeg syns også Husker sist, jeg fikk sjokk over hvor tydelig det var en baby, jeg var ikke forberedt på det Trodde bare det skulle være en liten ært, men der var det en baby som sprellet med armer og bein <3 Husker jeg syns det var rart at den kunne bevege seg så mye uten at jeg kjente detja jeg håpet egentlig på tidligere, men er egentlig glad for at det er ca uke 12 for det var vi sist også og da ser man så mye tydligere en liten baby <3 jeg har forresten også stor sjans for tvillinger og ønsker meg det litt, men jeg har en følelse av at det bare er 1 inni der, håper det er det i det minste da...
blir spennende dette grugleder meg skikkeligJa, det er det jeg syns også Husker sist, jeg fikk sjokk over hvor tydelig det var en baby, jeg var ikke forberedt på det Trodde bare det skulle være en liten ært, men der var det en baby som sprellet med armer og bein <3 Husker jeg syns det var rart at den kunne bevege seg så mye uten at jeg kjente det
Åh, håper det bare er en baby jeg da, men er det to så er det to