Når skal dere på ultralyd?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Er så spennende å lese når noen har vært på ultralyd! når skal dere? Mange som skal på tidlig? Selv skal jeg 13 mars og greier nesten ikke vente! :) lurer på hvordan sett er å høre hjerte første gang <3

Hadde det vært opp til meg skulle jeg gjerne vært der i går :P

Men jeg går fortsatt å venter på at "timen" skal ramle ned i postkassen min.
Legen har sendt henvisning til tidlig.ul så det er den jeg venter så veldig på ;)

Jeg var igår, det var ikke særlig morsomt. Ingen hjertelyden for spira er alt for liten. Dermed har jeg blitt flyttet to uker bakover og vi håper at vi ser en sprell levende baby om to uker! :) har tatt hcg prøver idag for å prøve å roe meg litt..

skal ikke før 02 april, klarer nesten ikke vente... men har bestemt meg for å holde ut til den, ikke betale for en egen før den tid når jeg får en.
husker det var så utrolig fantastisk da jeg var på det med gutten, men gruer meg også og er nok ikke rolig før jeg forhåpentligvis får se et hjerte banke friskt.

Jeg skal 20 mars og grugleder meg. Håper inderlig at vi får se et bankende lite hjerte....

Fikk du høre hjertet slå i uke 7? ? Jeg er 8 uker på vei når jeg skal ultralyd den 13 mars :)

Skal mandag 04.03, da er jeg 9+3 på sykehuset for oppfølging og skal privat når jeg er 12 uker :) Fikk også innkalling til OUL i dag til den 6 mai :)

Jeg har vært på tidlig 13.02, og da fikk vi timen til ordinær ul, som blir den 2.mai :)
Fastlegen prøvde å finne hjertelyden på første sv.skapskontroll, men det var aaalt for tidlig (1uke siden) ;)
Håper han prøver igjen når vi skal tilbake dit 26.mars :) Er så deilig å høre den lyden :)

Jeg har bestilt tidlig ul den 15. mars - er da 8+5.
Har tatt hcg-tester nå pga blødning, håper jeg får oppleve å se en liten stjert den 15...
<3

Jeg har måttet krangle meg til å få første kontroll 15. mars (tipper jeg er rundt 7-8 uker da) og er veldig spent på om jeg får tidlig UL.
Jeg håper jeg får det, for jeg tror ikke det kommer til å gå opp for meg før jeg ser noe inni der...

Har ikke fått timen ennå, legen sendte henvisning på mandag :)
Sist gang fikk jeg ul i uke 12, håper det blir rundt den tiden neste gang, da er det jo en baby som spreller <3
Er så spent! Og håper det bare er en baby, og ikke to :P (det er grunnen til at jeg får så tidlig ul, har stooor sjangs for å få tvillinger, og det vil vi oppdage så tidlig som mulig for å få riktig oppfølging :) )

Har ikke fått timen ennå, legen sendte henvisning på mandag :)
Sist gang fikk jeg ul i uke 12, håper det blir rundt den tiden neste gang, da er det jo en baby som spreller <3
Er så spent! Og håper det bare er en baby, og ikke to :p (det er grunnen til at jeg får så tidlig ul, har stooor sjangs for å få tvillinger, og det vil vi oppdage så tidlig som mulig for å få riktig oppfølging :) )
ja jeg håpet egentlig på tidligere, men er egentlig glad for at det er ca uke 12 for det var vi sist også og da ser man så mye tydligere en liten baby <3 jeg har forresten også stor sjans for tvillinger og ønsker meg det litt, men jeg har en følelse av at det bare er 1 inni der, håper det er det i det minste da...

ja jeg håpet egentlig på tidligere, men er egentlig glad for at det er ca uke 12 for det var vi sist også og da ser man så mye tydligere en liten baby <3 jeg har forresten også stor sjans for tvillinger og ønsker meg det litt, men jeg har en følelse av at det bare er 1 inni der, håper det er det i det minste da...
Ja, det er det jeg syns også :) Husker sist, jeg fikk sjokk over hvor tydelig det var en baby, jeg var ikke forberedt på det :) Trodde bare det skulle være en liten ært, men der var det en baby som sprellet med armer og bein <3 Husker jeg syns det var rart at den kunne bevege seg så mye uten at jeg kjente det :P
Åh, håper det bare er en baby jeg da, men er det to så er det to :)

Ja, det er det jeg syns også :) Husker sist, jeg fikk sjokk over hvor tydelig det var en baby, jeg var ikke forberedt på det :) Trodde bare det skulle være en liten ært, men der var det en baby som sprellet med armer og bein <3 Husker jeg syns det var rart at den kunne bevege seg så mye uten at jeg kjente det :p
Åh, håper det bare er en baby jeg da, men er det to så er det to :)
blir spennende dette :-) grugleder meg skikkelig :-)

Back
Topp