Når skal dere på ultralyd? :) (de som tar tidlig ul)

Var på tidlig ultralyd i går;) får en opplevelse, se lille spiren's hjerte slå! Jeg var presis 8 uker i går i følge gyn!

det skal jeg :) Håper virkelig hun kan la meg gjøre det. Men er ikke sikkert de har utstyret lenger men får se :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Når (før uke 12) får man best bilder og når får man se mest? Jeg ønsker tidlig ul, men vet ikke når jeg ønsker :)

Da har jeg vært på ultralyd i kveld :)
Han så bare plommesekken, og ikke hjertelyden. Er litt kortere på veg enn jeg trodde!
Så han ville gjøre et nytt forsøk på fredag :)

I dag har jeg og min kjære være på sykehuset for å se om det var liv i magen, pga at vi var der forrige uke da jeg hadde en del smerter og da så vi ikke noe hjerteslag og legen mente jeg var to uker kortere på vei enn hva vi trodde og det kunne jo vært at det hadde sluttet å utvikle seg.. Så med nerver i høyspenn og mye venting, fikk vi endelig se ett bittelite hjerte slå og det var god utvikling fra forrige uke, så nå er vi letta og glade og klar for jul!
biggrin.gif

Legen mente at vi nå er inne i uke 6, og ikke uke 8 som vi trodde, men det har ingenting å si så lenge det er liv og barnet vokser godt fremover
smile.gif

Bruker41ki : bra var i orden med den lille, det er jo det viktigste :-) herlig med en så god ultralyd nå da :-)

Nexie: ja da er du kanskje kortere enn du trodde vettu :-) krysser fingrene for hjerteslag på fredag ;)

SircleOfLife : du ser jo ikke så mye så tidlig. Ser jo mye mer i uke 12 enn 7 f.eks. Kanskje du ser litt i uke 10? Vet ikke riktig jeg. Bare tatt når jeg var 7 og 12 uker tidligere.

Bruker41ki : bra var i orden med den lille, det er jo det viktigste :-) herlig med en så god ultralyd nå da :-)

Nexie: ja da er du kanskje kortere enn du trodde vettu :-) krysser fingrene for hjerteslag på fredag ;)

Ja han så såvidt flimmer med én gang, men så fant han den ikke fler ganger :p så han var optimistisk for fredagen :)

Jeg skal på tidlig ul 7 januar :)

Back
Topp