Når skal dere på TUL og hvorfor akkuratt da?

Jeg slet med hyperemesis og var inne hos gyn i uke 6. De tok ultralyd (for å sjekke at det var noe der inne). Hadde så tul i uke 13, og ordinær skal jeg i januar, uke 19+4

Har to missed bak meg siste året. Fekk nå UL på sykehus ca 6+2, skal tilbake i uke 8+… dette forsi jeg har hatt menssmerter og rosa utflod som med de MA… har ikk så stor tro at det forsatt er liv i uke 8, men krysser fingrene
Kjenner meg veldig igjen i den :confused: :Heartbigred Hvor langt er du på vei nå?

Såg hjerteaksjon på UL nå i uken, men som sagt også sett det ved de to tidligere MA.
Ja jeg også så vet ikke helt om det er vits og gå så mye tidligere enn uke 8. hvis det lever da, Ja DA har jeg troen. Jeg går på progrsteronstøtte og tror det forhindret en SA sist gang fordi jeg tok ikke det dagen før TUL og begynte faktisk og blø litt på kvelden etter TUL(når jeg fikk beskjed om det ikke var liv). Så føler meg ikke trygg på at: jamen du blør jo ikke så da går det nok fint.
Har du vært til utredning for flere MA?

Ja jeg også så vet ikke helt om det er vits og gå så mye tidligere enn uke 8. hvis det lever da, Ja DA har jeg troen. Jeg går på progrsteronstøtte og tror det forhindret en SA sist gang fordi jeg tok ikke det dagen før TUL og begynte faktisk og blø litt på kvelden etter TUL(når jeg fikk beskjed om det ikke var liv). Så føler meg ikke trygg på at: jamen du blør jo ikke så da går det nok fint.
Hvordan støtte bruker du, lutinus?

Hmm ja mulig.. min lege mente ingenting var bevist effekt.. så Ingen utredning, ingen støttemedisin.. :dead: har to vellykka svangerskap før det aktuelle.. <3

Hmm ja mulig.. min lege mente ingenting var bevist effekt.. så Ingen utredning, ingen støttemedisin.. :dead: har to vellykka svangerskap før det aktuelle.. <3
Så bra at du har to vellykka svangerskap da kan kroppen din bære frem :Heartbigred Jeg har ingen barn så er jo veldig redd for at kroppen min ikke klarer. Jeg går på blodfortynnende nå, ikke fordi jeg trengte det, men fordi jeg ønsker og prøve noe annerledes denne gangen.

Jeg gikk på privat ultralyd 5+6 for jeg var helt overbevist om at det lå utenfor livmor. Har helt ekstremt smerter. Er nå 6+4 så skal tilbake i uke 8 fordi jeg fant ut at det var tvillinger som gjorde så vondt.❤️
Gratulerer så kjekt!!! Spennende med ultralyd i uke 8. forrige gang hadde jeg to fosterposer, men bare ett foster. Men endte opp med MA.

Så bra at du har to vellykka svangerskap da kan kroppen din bære frem :Heartbigred Jeg har ingen barn så er jo veldig redd for at kroppen min ikke klarer. Jeg går på blodfortynnende nå, ikke fordi jeg trengte det, men fordi jeg ønsker og prøve noe annerledes denne gangen.

Gratulerer så kjekt!!! Spennende med ultralyd i uke 8. forrige gang hadde jeg to fosterposer, men bare ett foster. Men endte opp med MA.
Krysser fingrene for oss begge <3

Huff så trist!
det er min største frykt da jeg ikke finner noe info nærmest om tvilling gravidet for min del så jeg to sunne friske embryoer, med gode hjerteslag begge to men går rundt i frykt om å miste en/begge.
Gleder meg masse til uke 8 men tiden går jo så utrolig sakte når man venter.

Huff så trist!
det er min største frykt da jeg ikke finner noe info nærmest om tvilling gravidet for min del så jeg to sunne friske embryoer, med gode hjerteslag begge to men går rundt i frykt om å miste en/begge.
Gleder meg masse til uke 8 men tiden går jo så utrolig sakte når man venter.
Så lenge du så to bankende hjerter hadde jeg ikke vært såå bekymret. Hos meg kunne det være to foster, men fant bare ett, men to poser. Jeg har to MAer nå, så for min del tror jeg ikke det hadde noe med at det var to som gjorde at jeg mista. Håper det går bra med deg :Heartbigred :love017

Back
Topp