Når skal dere på TU?

Har legetime 8 desember, er da ca 9 uker så sender hun henvisning til TU. Satser på i uke 11 :)

Skal når jeg er 9+2 :happy: (og det føles alt for lenge til selv om det «bare» er 3 uker til..!)

Vi vurderer en nå før jul slik at det føles tryggere å fortelle foreldre om nyheten, men vet ikke om vi skal klare å vente helt til uke 12.

Bestiller en i uke 10-11 for å se at der er liv, og finne ut av at lengden på svangerskapet er 'rett'.
Også en i uke 14 for å få vite kjønn:D:dummy1::dummy:

Hadde 7+4 og skal ha 9+4 :)

Er det pga risikosvangerskap -med offentlig tilbud dere er på TU, eller privat? Jeg fyller 38 før termin og har rett til TU uke 11-14, og legen har sendt henvisning, men har ikke fått time enda. Er 7+5.

Da har jeg vært på UL, en fin og stor fostersekk men dessverre var den tom. Så det jeg kjente på kroppen var sant, ingen symptomer på noe..

Er det pga risikosvangerskap -med offentlig tilbud dere er på TU, eller privat? Jeg fyller 38 før termin og har rett til TU uke 11-14, og legen har sendt henvisning, men har ikke fått time enda. Er 7+5.
Det er nok litt begge deler. Likevel har jeg inntrykk av at mange her inne har vært gjennom både tidligere tap og/eller fått hjelp til å bli gravide, og dermed har krav på ekstra oppfølging. Jeg får også mange ultralyder dekket på grunn av tidligere dødfødsel, blæremola og lavt stoffskifte i tillegg. Da er det godt med en ekstra sjekk iblant.

Jeg var på privat tidlig ultralyd i dag, var ca 11 uker på vei og alt så fint ut

Sist klarte jeg ikke å vente så lenge og var i uke 7 og 12, var så nervøs for ny MA etter å ha mistet. Men denne gang har det vært karantene og alt mulig, så ventet. Utrolig lettet for at alt så fint ut!

Back
Topp