Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker vel at vasking kan jeg gjøre når jeg har permisjon Vi henter nok alle babytingene der vi har de lagret i jula, men vasker nok ikke klær før tidligst uke 35. Forrige gang fødte jeg etter 5 dager med permisjon så da var nesten ingenting vasket klart, men det gikk fint men det skal sies at jeg ordner nok alt vi trenger å ha i hus før jeg går ut i permisjon, men organiserer nok ikke alt før rett førDa tenker jeg på å sette opp seng og vaske opp klær og skaffe bleier osv. Alt etter hva dere planlegger å ha i hus før baby kommer. Når tenker du at du skal ha alt klart?
Hvorfor? Blir barnet født i januar er det flere måneder til dere får reise hjem uansett. Og det er jo heller ikke slik at vi andre (resten av familien) har alle klærne våre rene, alt sengetøy rent og alt på stell til enhver tid.Jeg misunner deresom klarer å være så avslappet! Hodet mitt har satt en frist til ut januar, men fornuften sier jo at det sannsynligvis er helt unødvendig å stresse
Joda, butikkene legger ikke ned og verden går ikke under, all fornuft sier at stress er unødvendig. Men jeg følte meg så himla letta når jeg innså at vi har nok klær i str 56, og kommer nok til å være like letta når absolutt alt er på plass, selv om det er minimalt en baby trenger for å overleveHvorfor? Blir barnet født i januar er det flere måneder til dere får reise hjem uansett. Og det er jo heller ikke slik at vi andre (resten av familien) har alle klærne våre rene, alt sengetøy rent og alt på stell til enhver tid.
Som med de andre to ordner jeg det når jeg går ut i permisjon 18.mars.Da tenker jeg på å sette opp seng og vaske opp klær og skaffe bleier osv. Alt etter hva dere planlegger å ha i hus før baby kommer. Når tenker du at du skal ha alt klart?