Når skal dere ha tidlig UL?

Det er vell vanligst å ta i uke 12 da det er da man kan få vite om fosteret ser friskt ut ol. Men jeg vet (og som jeg ser på svarene) at mange tar tidligere også. Det er vell ofte for å få konstatert at det er en liten spire inni der, men det er vell egentlig ikke nødvendig.

Jeg skjønner, takk for godt svar, kjenner det er mye jeg må sette meg inn i og lese på :smiley-ashamed004 Hele kroppen er i opprør så klamrer meg til at det er et godt tegn på at det spirer :Heartbigred

Var i uke 6, og skal ha en ny i uke 10 :) Får også oppfølging fra gynekolog.

Skal ha i uke 7+4 og uke 12 :)

Var på en i uke 6+4, og skal på en til i uke 13 hos samme lege for å se om vi kan se kjønn. En av venninnene mine jobber på Gyn på sykehuset, så skal til hu en tur rundt uke 10 for gøy for å få noen fine bilder - også jobber jeg med ultralydapparater selv. Så så fort 'katta er ute av sekken' på jobb, så kommer jeg til å sjekke ganske ofte selv :p Heldig sånn sett! :)

Var på en i uke 6+4, og skal på en til i uke 13 hos samme lege for å se om vi kan se kjønn. En av venninnene mine jobber på Gyn på sykehuset, så skal til hu en tur rundt uke 10 for gøy for å få noen fine bilder - også jobber jeg med ultralydapparater selv. Så så fort 'katta er ute av sekken' på jobb, så kommer jeg til å sjekke ganske ofte selv :p Heldig sånn sett! :)
Oi så heldig du er! Hadde ikke vært bra for psyken min da, hadde nok ikke taklet det:p haddde sittet å sett på spira hele arbeidsdagen :D

Back
Topp