Når skal dere ha dåp?

Dåp er vel det eneste vi ikke har tenkt noe særlig på enda, annet enn at det koster penger :P
Regner med det vil bli i november/desember, eller så venter vi til neste år, da det ikke er noe spesielt som skjer alikevel :)

Vi vil ha dåp i november. Føler oktober blir for tidlig, og desember er en travel måned.

Regner med å ta dåpen i slutten av november, termin 26.09 ... Storesøster i huset er født 27.09, hun ble døpt 11.nov... Vil heller ikke ha det inni jula, da det er nok utgifter og planlegging.
I tilegg skal vi gifte oss i mai, så etter nyttår vil jeg ha bryllupsfokus. :)

Satser nok på november eller helt først i desember.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Dette går nok vi for også. De ander var ca 3 mnd når de blei døpt. Veldig hyggelig å ha det den dagen 4års boken deles ut...skal sikte meg inn på den tenkte jeg!

Her va storesøster født i sluttn av april å døpt i beg av okt. Æ syntes det va seint men pga kolikk ble d no sånn... denna gangen håpe æ få d tell tidligere!
Har fådd datoa fra presten.. så vi har litt å velge i.. 3nov, 1des (lysmesse kl 17), 29 des og 5jan. Helle mest mot den 3nov.. kl 17 e jo uansett uaktuelt...
Men bestemmer oss ikkje enda :-)

så man kan bestille dåp før babyen har fått personnummer? Så godt at alt er bra hos dere,jenta vokser og vokser:) kjenner noen som fikk tvillinger i uke 26, de hadde dåp som dere, 8 uker etter egentlig termin.
Frøkna har fått personnummer for noen uker siden

Min samboer vil absolutt døpe barnet,og jeg ville helst hatt navnefest men han føler sterkt for det så det er greit for meg:) men det jeg lurer på med termin den 4 er når skal man ha dåpen? Synes midt/rett før jul høres litt stress ut.. men blir midten/slutten av november tidlig??

hva skal dere andre gjøre?:)
Med første septemberbaby døpte vi i november :) Gikk helt fint, ingen stress :) Men takka være ebay er jo alt klart enten det blir gutt eller jente, pluss julegaver og kalendergaver! Kremt..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp