Når skal dere fortelle?

Når jeg føder?
Neida. Jeg vet ikke. Lyst til å skrike det ut men alle sperrer står fremme. Venter til det føles naturlig. Hehe

Kommer an på formen, sist så datt jeg om på jobb og holdt meg til doen fra uke 4+ ca.. var 100% sykemeldt de første ukene. Var i 50% sykemeldt deler av 1 trimester

Har ikke fortalt det til noen enda. Vi har lyst til å avsløre det i julegaven til de kommende besteforeldrene, og fortelle det til resten i romjula. Er i uke 17 eller 18 på julaften. Det blir gøy, men det er utroooolig lenge til... :confused:

Har bare sagt det til vordende pappa, men tror jeg trenger å dele det med ei eller to venninner snart. Er litt vanskelig med svangerskapet som ikke er planlagt, og forholdet til barnefar har ikke vart så lenge. Kjenner det blir utrolig mange bekymringer og tanker å gå med alene. Har ikke foreldre å dele det med, og barna mine får vite det når jeg er så langt på vei at magen begynner å komme (om alt går bra og vi kommer dit...).

Gruer meg for reaksjoner som er negative, men er mange som kommer til å bli veldig glade og. Bare veldig komplisert alt :(

Er i uke 9 nå, og var på tul i går. Har derfor lyst og planer om at vi forteller det til mine foreldre når vi møtes i helga, tror ikke jeg klarer å holde meg lengre!
Resten av venner og familie får nok ikke vite det før vi møter mannens foreldre i desember.

Et par venninner fikk vite det et par dager etter positiv test. Nærmeste familie og venner får vite det etter TUL i uke 11, også får resten vite det når deg passer seg sånn etter uke 12 [emoji4]

Mannen, ei venninne og sjefen+mannen hennes (som er gode venner av oss også) vet det. Mannen har lyst til å fortelle foreldrene sine det, og da vil ikke jeg vente med å fortelle mine det. Selv om jeg egentlig tenkte å overraske dem på farsdagen. Synes det er litt skummelt å skulle fortelle det nå i uke 6 allerede

Har ikke fortalt det til noen enda. Vi har lyst til å avsløre det i julegaven til de kommende besteforeldrene, og fortelle det til resten i romjula. Er i uke 17 eller 18 på julaften. Det blir gøy, men det er utroooolig lenge til... :confused:

Merka deg det du også at det er utrolig lenge til ja o_O
Prøver iherdig, og holde ut.
Trøster meg selv med at når de får vite det når jeg er så langt på veg så blir ventetiden for dem så mye mindre:taunt014
Griper etter halmstrå for å holde ut :laughing005
Det er jo sååååå verdt og si det på en dag som julaften :greet008
17+5 på julaften når Svigers siden får vite og 18/19 uker når min side får vite det. Det er planen i alle fall :p

Håper å kunne røpe det enten rundt 1. desember eller rundt julaften. Får se an formen og hvor raskt magen kommer denne gangen :)

Ønsket å fortelle på julaften ved å gi dem en gave, men siden dette er nr 3 så er jeg ganske sikker på at jeg ikke klarer å skjule magen så lenge [emoji85] Forteller det rundt uke 12 tenker jeg [emoji1]

Har fortalt det til et par venninner nå :) Ene spurte om det var noe alternativ, hun tenkte kanskje at jeg ikke kan beholde barnet... Den andre gråt litt for hun ble så rørt :) Er litt godt at noen vet, og jeg kan snakke med dem mer om det etterhvert. Ja, også vet fastlegen det ;)

Merka deg det du også at det er utrolig lenge til ja o_O
Prøver iherdig, og holde ut.
Trøster meg selv med at når de får vite det når jeg er så langt på veg så blir ventetiden for dem så mye mindre:taunt014
Griper etter halmstrå for å holde ut :laughing005
Det er jo sååååå verdt og si det på en dag som julaften :greet008
17+5 på julaften når Svigers siden får vite og 18/19 uker når min side får vite det. Det er planen i alle fall :p

Vi får støtte hverandre mens vi venter på at jula kommer. Helt rart at ingen vet noe...
Har helt paranoia på jobb, føler alle vet det, selv om det er umulig :p
Men du har rett, ventetiden for de andre blir mye kortere, og det er mye derfor vi venter så lenge.
Min mor mistet 4 før jeg kom til verden som første levendefødte, så hun var helt i nervemodus de første 3-4 månedene av min lillesøsters svangerskap i fjor (søster fortalte allerede i uke 5).
Så jeg sparer mamma litt denne gangen :happy: Det gjør det litt lettere å vente :cool:

Begynner å fortelle fra uke 12 tenker jag. Det er sååå vanskelig å holde seg for man vil jo bare skrike det ut ;) de siste forteller vi nok etter OUL som er ca midten av januar.
Vil veldig gjerne si det til datteren på 3 år for hun lurer på om jeg har baby i magen hele tiden og jeg er så lei av å ro det bort :p

Her vet guttungen, mannen, to venninner og svigers det☺️ Var ikke så enkelt å holde på hemmeligheten fikk jeg høre av guttungen (6 år), som har ønsket seg søsken i tre år☺️

Her har vi fortalt d til foreldre og søsken da alle viste vi drev med prøverør.. er ikke født med poker fjes[emoji23][emoji23]

Skulle ikke fortelle noe før uke 12. Men min pappa ble alvorlig syk så jeg fortalte det <3 Godt å ha noe positivt å fortelle <3

Her vet tre venninner, og mamma og pappa det. Samt sjefen siden det krever tilrettelegging .. Planlegger ikke å si noe før uke 12 ;-)

Back
Topp