Når skal dere fortelle jobben?

Det er noe jeg gruer meg til faktisk. Vet det blir mye omlegging om det viser seg at jeg blir borte en stund fra høsten. Gruer meg til å si det for jeg liker ikke å lage ekstraarbeid for andre :oops: de burde jo forsåvidt ikke bli overrasket over at jeg, i min alder, kan bli gravid, men.. tja.
Jeg jobber ganske tett med en av sjefene, så naturlig nok må jeg vel fortelle det om ikke så alt for lenge. Vil helst vente til jeg er 13-14 uker. Håper bare jeg ikke blir dårlig og må sykmeldes. Kommer til å si det om det skjer :angelic:
Forrige gang var jeg ikke dårlig. Lov å håpe det samme denne gangen :D

Hadde en kollega som sa det når hun var sånn 27-28 uker på vei, det er vel nesten aldri? :hilarious: Mulig hun hadde sagt det til sjefen før det, men ingen av oss kollegaer ante noe om det!

Jeg jobber sammen med ei som ikke fant det ut før hun var godt over 30 uker. Hun gikk nesten direkte ut i permisjon ;) det ble litt av et kaos på jobb. Men det gikk jo bra det også!

Hadde en kollega som sa det når hun var sånn 27-28 uker på vei, det er vel nesten aldri? :hilarious: Mulig hun hadde sagt det til sjefen før det, men ingen av oss kollegaer ante noe om det!
Jeg har klart å holde meg til 5 mnd uten å fortelle alle. Så kanskje det er det nye målet..? Hahah. Men, hvordan gjemmer jeg magen? :oops::rolleyes:

Jeg hadde tenkt å vente til mnd-skiftet januar/februar, men sjefen må nok få vite det før, da hun har lagt planer for meg til sommeren og jul... Hun vil nemlig jeg skal avløse en kollega en del og det innebærer lange dager, stående hele tiden på ett sykt vondt steingulv, i finstasen mens stressnivået er på topp. Nei takk sier jeg bare! Og til jul har jeg planer om mammapermisjon :p

Bedt om at vi tar ett møte tidlig i januar, tenker det må være passende med mindre jeg blir dårlig eller noe slikt før den tid :)

Kommer til si det tidlig til mine kollegaer/sjef. Jobber turus og håndterer av og til medikamenter som gravide ikke skal ta på:)

Back
Topp