Når skal dere fortelle jobben?

Mamacitaa

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei damer :)

Når har dere tenkt til å fortelle jobben om graviditeten? Noen som kanskje må gjøre det tidlig pga tilrettelegging?

Jeg er student nå så har ikke den problemstillingen :D Sist sa jeg det vel til jobben rundt uke 14/15.

Jobben er allerede informert og alle kollegaene mine vet om det. Var da 5+1 da jeg fortalte leder og fortalte kollegaer dagen etter. Ikke superhappy for det, men hadde det ikke vært for jobbsituasjonen hadde jeg ventet til det var høyst nødvendig. Har ikke fortalt familie enda... Vet ikke helt hva jeg tenker om det. :happy3

Jobben er allerede informert og alle kollegaene mine vet om det. Var da 5+1 da jeg fortalte leder og fortalte kollegaer dagen etter. Ikke superhappy for det, men hadde det ikke vært for jobbsituasjonen hadde jeg ventet til det var høyst nødvendig. Har ikke fortalt familie enda... Vet ikke helt hva jeg tenker om det. :happy3

Nei, så kjedelig. Uansett en fantastisk nyhet å dele med familien senere :Heartred

Sist gang uke 7 pga kvalme og sykemelding..:grumpy: Denne gang kan det vel bli reprise. Er bare uke 5 og ingen symptom på kvalme..enda;)

Hahaha, første tanken min er aldri. Men det er vel kanskje ikke realistisk? :hilarious::p:D

Jeg jobber i turnus så jeg må antakelig fortelle sjefen min at jeg er gravid slik at hun kan tilrettelegge. Jeg tror ikke det vil la seg gjøre å jobbe natt. Noen som har erfaringer med nattevakter mens dere var gravide?

Ellers kommer jeg ikke til å fortelle kollegaer eller andre enn aller nærmeste familie+svigerfamilie at jeg er gravid før tidligst i uke 13. Gleder meg!:Heartred:happy:

Tror jeg venter til slutten av januar når jeg er 11-12 uker, men kan jo hende de finner ut av det før den tid. Er en del «synske» der som påstår de klarer å se hvem som er gravid xsmile2