Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobben er allerede informert og alle kollegaene mine vet om det. Var da 5+1 da jeg fortalte leder og fortalte kollegaer dagen etter. Ikke superhappy for det, men hadde det ikke vært for jobbsituasjonen hadde jeg ventet til det var høyst nødvendig. Har ikke fortalt familie enda... Vet ikke helt hva jeg tenker om det.
Sist gang uke 7 pga kvalme og sykemelding.. Denne gang kan det vel bli reprise. Er bare uke 5 og ingen symptom på kvalme..enda
Heheh. Det hadde jeg tatt som en test å se hvor lang tid det tok for noe «så» det.Tror jeg venter til slutten av januar når jeg er 11-12 uker, men kan jo hende de finner ut av det før den tid. Er en del «synske» der som påstår de klarer å se hvem som er gravid
Tips til fin dato å dele det på: morsdagen er 14. februar neste år, altså Valentines og morsdag på likt.
Jeg er ca 14+4 den dagen tror jeg, og har såå lyst å klare holde det hemmelig til dess!
Både min mor og svigermor er vandt med oppmerksomhet denne dagen, tenkte spice det opp litt med UL-bilde (hvis alt er bra til dess).
Heheh. Det hadde jeg tatt som en test å se hvor lang tid det tok for noe «så» det.
Jeg har en kollega som seriøst kan lukte når noen er gravide. Hu tok meg på fersken sist da jeg var i uke 10 ca, uten at jeg viste noen tegn til det. Heldigvis har hun for det meste hjemmekontor nå
Blir å fortelle det til sjefen i uke 12-13, da jeg å barnefar har lederstilling på samme arbeidsplass, så ting må planlegges litt
Hahaha, første tanken min er aldri. Men det er vel kanskje ikke realistisk?