Når skal dere fortelle at dere er gravide?

-har fortalt det til foreldrene våre og søsken.
-sønnen vår får vite det når alle andre etter uke 12. Men tror ikke han kommer til å forstå så mye før magen blir større.
-kollegaer får vite det etter uke 12. Eller senere om jeg klarer å skjule magen :)
-sjefen får vite det rett før kollegaene.
-Facebook får aldri vite det, legger aldri ut info status om sånt på face. Mine nærmeste venner får vite det etter uke 12. Så får jungeltelegrafen ta seg av resten :)

Foreldrene våre vet det.
Lillemor skjønner nok ikke mye av det på en god stund enda.
Broren min vet det.
Noen av de på jobben vet det.
Nermeste vennene mine får vite det ettervært som jeg treffer dem.
Facebook vet jeg ikke. Etter uke 12, men kanskje enda senere eller aldri.

Sent from my iPhone using BV Forum

Foreldrene og søsknene mine vet det, sjefen min vet det også da jeg er veldig dårlig og måtte derfor forklare det. Resten får vite etter uke 12 :) Kommer nok til å legge ut et bilde på face, vi er en familie som er veldig spredd i Norge og utenfor landegrensene og da er det enklest for å nå alle :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

-har fortalt det til foreldrene våre og søsken.
-sønnen vår får vite det når alle andre etter uke 12. Men tror ikke han kommer til å forstå så mye før magen blir større.
-kollegaer får vite det etter uke 12. Eller senere om jeg klarer å skjule magen :)
-sjefen får vite det rett før kollegaene.
-Facebook får aldri vite det, legger aldri ut info status om sånt på face. Mine nærmeste venner får vite det etter uke 12. Så får jungeltelegrafen ta seg av resten :)

Signerer denne:)
Bortsett fra at vi ikke har sagt det til foreldrene våre ennå. Kun et par venninner som vet. Har ikke så stort behov for å fortelle det denne gangen egentlig. Er uansett litt tidlig ennå :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Til foreldre: Hans foreldre fikk vite samme dagen, min mor etter en uke, og pappa får vite det neste gang jeg treffer han :)

Til kollegaer: Regner med det blir ved 12 uker. I allefall til noen av de :)

Til sjefen: Hadde egentlig lyst å vente til over nyttår, men tror at jeg skal fortelle det rundt 14 uker. Før julebordet.

Til facebook: Etter jeg har fortalt til sjefen i allefall ;)

- Til foreldrene vår har vi nettopp fortalt det :)
- Datteren vår har nok snappet det opp, men sier det ikke direkte før litt senere... Redd skravla går i bhg :) (lite samfunn)
- Er student, og har fortalt det til to medstudenter, av praktiske årsaker :)
- Har ingen sjef :)
- Kommer ikke til å dele det på fb, gjorde ikke det sist eller... De vi har i omgangskretsen, og slekt får vite det uansett :)

Foreldrene mine vet det, frøkna vår venter vi med til det er uunngåelig ;) Blir lenge for henne å vente. Søsknene mine vet det, og et par venner. Resten får vite det etter 12 uke. Jeg er ikke på facebook, men mannen får ikke si noe der før etter uke 12. Sist la vi ut ul-bilde i uke 13. Var nok litt ekstra spennende første gang ;)

Forelder og svigerforeldre vet det. + 3 venne-par:)

Lillegutt vil få vite det senere en gang.

Kollegaene våres etter UL tenker jeg.

Sjefen vet jeg ikke, men etter UL tenker jeg.

Facebook. Når tiden er inne og de ovennevnte vet det ;)

Når skal dere fortelle at dere er gravide

- til foreldrene deres?
- til barn dere evenetuelt har fra før?
- til kollegaer?
- til sjefen?
- til facebook?

- foreldre og søsken vet det (vanskelig å snakke meg bort fra hvorfor jeg ikke skal reise på jobb)
- svigermor har sagt det til storebror, men tror ikke han skjønner det så mye enda :)
- mulig sjefen har sagt d t kollegaer, men snakker nok ikke mer med de
- har sagt det til sjefen pga tilrettelegging
- lenge til facebook, hvertfall etter oul

Sent from my iPhone using BV Forum

Foreldre og søsknene våre får vite det rundt 12 uker.
Barna våre, eller eldste, får vite det samme dagen som vi skal fortelle det til foreldrene våre tenker jeg.
Noen av kollegene mine er mine beste venner, så de får vite det litt etter uke 12, hun ene får kanskje vite det før.
Sjefen min får vel vite det i desember en gang.
Facebook får aldri vite det, med mindre det blir lagt ut et bilde i en annen setting der jeg har mage. Skal få annonsert det der når ungen har kommet:)

Skal fortelle til foreldrene mine i kveld =) Sende bilde av testen ;)

Resten av familien får vite om noen uker.
Aller nærmeste venner får vite om noen uker.
Andre venner og kollegaer får vite etter uke 12.
Facebook blir vell rundt om juletider =)

Her er det kun en nær venninde som vet det.

Vi vil vente til over nyttår og etter O.ul før alle andre får vite det. (Viss vi klarer.. :p)

Vil vente med å fortelle alle om det, kun ei venninne som veit no. Har lyst å fortelle det i julegave, men klarer nok ikkje å skjule det så lenge. Til sjef og kollega blir vel etter familie tenker eg :)

Når skal dere fortelle at dere er gravide

- til foreldrene deres?
- til barn dere evenetuelt har fra før?
- til kollegaer?
- til sjefen?
- til facebook?

Foreldre vet det allerede
Dette blir første barn :)
Kollegaer blir etter 12 uker
Sjefen blir enten etter 12 uker, Evt før hvis jeg blir veldig syk og må være mye hjemme
Facebook får muligens vite det etter uke 12 :)

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Forteller det til mamma neste helg (7 uker). Venter med resten av nær familie til uke 11.
Så blir det offentlige til venner og øvrig familie etter uke 12. Har fortalt det til ei god venninne allerede.
Forteller det også på jobb etter uke 12. Sjefen først, så kolleger, så elever.
Facebook blir etter OUL. :-)

Appen <3

Julaften :) om ikke lenger. Sist fortalte vi det i uke 16. Morsomt å holde det lengr :p

Foreldre fikk vite med en gang.
Gutten min får vite etter OUL.
Kolleger/sjef: etter jul
Legger det ikke ut på Facebook.

Fortate det til 2 nære venner i dag og har fortalt det til mine barn.
Vil vente så lenge som mulig med å fortelle foreldrene mine (fra mamma sprer det seg til hele verden :P )
Facebook, kanskje etter UL.:)
I am my own boss :D

Back
Topp