Når skal barna gå halloween?

MICAmor skrev:
Jeg er ingen hormonbombe! Det er bare en uting at folk lar barna gå på andre dager enn 31 oktober. Jeg har ikke godter å gi bort på andre dager,og jeg liker ikke å skuffe småbarn - spesielt ikke når det er foreldrenes feil! Så lenge det er 31 oktober har folk som ikke feirer mulighet til å slå av utelyset, noe som viser barna at de ikke skal ringe på der. Man kan ikke forvente at naboer skal slå av utelyset fredag,lørdag og søndag - fordi det passer foreldre bedre å gå "knask eller knep" en annen dag?

Jeg er en av de som var motstander av denne halloween greia ,men nå har jeg feiret de siste 12 årene.. Man svelger mange kameler når man har barn,sånn er det bare. Eldstemann er jo over 18 år nå,så vi har feiret siden han gikk i 1 klasse. Og jeg må jo tilstå - det tok noen år før jeg syntes det var ok ,men nå er det ett morsomt avbrekk på høsten.

slapp av, vi skal bare gå innom kanskje10 hus og vi bor langt unna Bærum...

Når vi en gang skal ut og gå blir det 31. okt, siden det er datoen.

Men om noen kommer til oss lørdag eller søndag, så skal de få godis i bøtta si

Håper noen kommer i det minste, for vi har kjøpt sinnsykt mye godteri både til å gi ut og til Halloween-festen vår. hehe.

Her i borettslaget håper jeg for guds skyld de skal gå på mandag for da er ikke jeg hjemme :p Det er nesten 500 leiligheter i "tunet" her, og sikkert like mange unger (virker iallefall sånn), så ifjor var jeg konsekvent og ikke åpnet til en sjel. Kan ikke gjøre det rett og slett, for hadde ruinert meg på godteri. 

Back
Topp