Når sier man at ungene går?

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Når kan man si det liksom? Jentungen tok 14 steg nå, så 14 igjen, så 10 osv. Setter seg ned eller tar tak i noe inni mellom. Kan man si at hun går da? [8D] Eller at hun nesten går? [8D] Tror hun går for fullt før påska er over [:D]

S går også sånn, men jeg synes ikke han går ennå... Er neimen ikke sikker jeg[:)]

så flink hu er!!
jeg ville nok sakt at hu går.. [;)][:D]

Så flink ;D Hun kan jo å gå da, så jeg vil si hun går ;)

ORIGINAL: lillebebis

Så flink ;D Hun kan jo å gå da, så jeg vil si hun går ;)

Syns det er så vanskelig å definere der hun er nå. Hun tok hele 15 steg rett før hun la seg, rekord [8D] Men føler hun er i gråsona liksom [8D] Hun går ikke men hun går [X(] Hun krabber jo mest da, føler liksom at hun ikke GÅR, men "går", uff dette ble innviklet [X(]

jeg ville sakt hun går ja, så flink hun er da!!![;)]
vi har valgt å si at hun her kan å gå, siden hun nå gjør det på eget initiativ, uten at vi trenger å stille henne opp for å gå. hun krabber for det meste enda, men går en hel del!

Enig i at det er vanskelig å si ja... Her går snuppa 4-5 skritt så vil liksom ikke heller si at hun går. Jeg hadde igrunnen tenkt at når de begynte å gå så gikk de... (silly me) men ser jo at det tar tid, tror nok ikke hun er en habil fotgjenger før om tidligst halvannen mnd[:D]  Men jeg vil jo si at 15 skritt er å kunne gå! Flinke jenta di[:)]

ja d har jeg også lurt på...[8D] er vel en slags gråsone sjølv om jeg personlig sa/sier at han kunne gå da altså!! [;)] i hvertfall begynt! [:)]

ORIGINAL: Faerytale

Jeg ville sagt at hun går når det er så mange skritt, men det er vel øyet som ser det [;)]

Så flink hun er forresten!!!

sign:)

Jeg sier at Marcus gikk da han var 9 mnd, for han gikk gjerne som du sier 14 skritt av gangen. Men han foretrakk krabbing fremfor å gå et par uker, nå derimot krabber han ikke lengre nå går han hele tiden, frem og tilbake.

Jeg tenker at de "GÅR" når de går mer enn de krabber, men de er jo BEGYNT å gå når de stadig tar noen skritt[:)] Mine to første brukte faktisk en ¨måneds tid fra de begynte å gå til de virkelig GIKK - visst dere skjønner[8D] Minstemann har visst ingen planer om å begynne å gå med det første, flinke småtassene deres som er så stødige![:)]

ORIGINAL: LilleTiger

Jeg tenker at de "GÅR" når de går mer enn de krabber, men de er jo BEGYNT å gå når de stadig tar noen skritt[:)] Mine to første brukte faktisk en ¨måneds tid fra de begynte å gå til de virkelig GIKK - visst dere skjønner[8D] Minstemann har visst ingen planer om å begynne å gå med det første, flinke småtassene deres som er så stødige![:)]

Hun tok sine første steg rett før hun ble 10 mnd, så det er ca en mnd siden. Jeg også tenker at de ikke går før de går mer enn de krabber. Men hun kan å gå. litt innviklet dette ja [8D]

Sier meg enig med at de "går" når de gjør det mer enn krabbing/støtte vandring. Lillegutt begynte med sine første steg i 9 måneders alderen og gikk da han var 10 måneder. Nå kryper han bare når han skal bort til noe for å reise seg etter en boms i bakken.

Back
Topp