Når sier dere det?

Måtte fortelle alle i uke seks pga sykehusinnleggelse og sondeernæring. Ikke lett å skjule da gitt :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Vi fortalte det til gutta våre i går kveld.... Er 11+0 i dag. Regner med at de sprer dette fort;)

Forteller etter ul i uke 13. Er noen få som vet det da

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Noen få vet det, men blir ikke offesielt før etter jeg har vært på fosterdiagnostikk..
Dette fordi jeg har bikket 40, og mye kan skje :-)

Fortalt det til familie idag - 9+4. Var på ul i går. Fb blir det ikke noe av før baby er komt ut:)

Kommende besteforeldre vet, og noen venninner. Også sjefen min da, men regner med det spekuleres på jobb siden jeg er sykmeldt. Blir vel til at vi forteller våre søsken snart, så tar vi resten etterhvert. Har ingen hast:)

Familien får ikke vite noe før etter Ul. Har fortalt til noen venner. Facebook skal det ikke skrives på før etter fødsel.

I går ble øvrige familie informert :D

hmmm, treneren fikk vite det i uke 3-4, laget i ca uke 5. Eldste jenta på 3,5 fikk si det til familien rett etter det, dermed måtte nesten bhg få vite at hun snakket sant hvis hun fortalte at hun skulle bli storesøster- og det har hun fortalt til alle som jobber der tror jeg.... Noen få venner også... Sjefen fikk vite det i uke 11... så her er det mange som vet- men ikke super offentlig lell... :)

Meningen var å ikke si noe før magen var godt synelig. Men to venninner vet det. Pluss noen fra tidligere jobb. Har veldig lyst til å si det til barna når vi har vært på første kontroll. Om vi får høre hjerte lyden. Må vite att det er liv først. Skal dit 1.Juni. Gru gleder meg.

Vi fortalte det til foreldrene våre rundt uke 7-8. Søsknene våre fikk vite det idag! :) mange som "mistenker" noe her, selv om jeg ikke har fått spesielt til mage enda. Men jeg er så dårlig å skjule det, hvis det for eksempel blir snakk om det, så jeg har nok avslørt meg litt. Er overrasket over hvor mange som faktisk spør rett ut, det hadde jeg aldri fått meg til å gjøre :p

Vi fortalte det til familien på 17.mai :-) da hadde vi vært på tidlig ul, og sett at alt var som det skulle være. Har ikke offentliggjort det på noen måte, tror ikke vi kommer til å gjøre det heller. Blir bare sånn at vi sier det når vi møter noen :)

Vi har fortalt hele nærmeste familie det nå i helgen :) Var på ul onsdag og er 12 uker i morgen :)

Vi har sagt det til familie og venner som vi syns 'trenger' å vite det, de andre får vel høre det etterhvert ettersom vi bor i en liten by :)

Nærmeste familie og noen venner fikk vite det etter vi hadde vært på tidlig ultralyd i uke 7.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi var på tidlig ul forrige onsdag og fortalte det til besteforeldre på torsdagen. Da var jeg 8+4. Resten av familien får vite det litt etterhvert :)

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Noen yterst få vet det nå. resten av familien venter vi til uke 12.:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Helsider på jobb og bossen min. 5+5. Etter en sånn flott kollaps på jobb. Svigermor, svigersøster 6+ 4 på grunn av ei uke på besøk og jeg var dåååårlig. Mamma 7+2 for da var vi hos henne. Så neste blir 12 uker å resten av personale, og andre som vi omgås i nærheten. Halv offisielt. Resten av familie venter til vi neste gang skal besøke dem (bor langt unna) ikke noe fb. OUL, da er det 100%offesielt.... Dette er alle fall en plan. Hvordan den går tar vi med tiden...

Sent from my iPad using BV Forum

Noen yterst få vet det nå. resten av familien venter vi til uke 12.:)

skal si det i morgen istede. er da 11 uker:)

Back
Topp