Når sier dere det?

ms_tills

Flørter med forumet
Sist gang drøyet jeg til etter uke 13, og til de fleste blir det nok det denne gangen også. Men har vært på UL og alt var fint, ville dere ha sagt det til nærmeste familie og venner da?

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Vi kommer til å si det til nærmeste familie etter ul 10+4 :) Kommer heller ikke til å holde det hemmelig for de som spør etter ul :)

Dobbel..

Vi har sagt det til de nærmeste allerede. Etter uke 12 blir det "offisielt", men ikke tenkt å legge ut på Facebook eller noe...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har sagt det til nærmeste familie. Men resten av familie og venner må vente noen uker ennå før de får vite det.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Forrige gang ventet vi til etter oul uke 19, men tror ikke det går nå...
Vi får prate om det i helgen og bli enige om når vi skal gjøre det.

Gleder meg til å si det til guttungen :)

Familie fikk vite det 5+3, samme dag som pos test. Angrer ikke fordi at jeg har fått så mye støtte, har vært på UL 7+5 og hjertet slår. Så kan hende jeg forteller de eneste to vennene jeg har kontakt med, de vet jeg ikke sier noe. Men kommende oldeforeldre (av personlige grunner) og lengre ut i slekten får ikke vite noe før uke 12. Om FB får vite det vet vi ikke enda :)

FB er de siste som får vite det her i gården blir omtrent når babyen er født!!!! Kribler i fingrene etter å fortelle det til noen gode venninner og kommende tanter, onkler og besteforeldre

Vi har fortalt nærmeste familie..! Gjorde det når vi fikk positiv test, veldig naturlig for oss å dele det :) vi forteller andre når vi treffer dem nå vi, pga det viser godt på meg, er 11 uker imorgen og har både sett baby på ul samt hørt hjertelyd hos doktoren denne uken, så vet at det er liv der vertfall :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Vi har fortalt det til besteforeldre og min bror og svigerinne, fire venner og til sjefene mine.
Neste som får vite det er barna. Skal prøve å drøye det til etter vi har vært på sykehuset på fosterdiagnostikk. Det blir uka etter 17.mai.

Blir ikke før uke 12 og facebook enda mye senere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har de nærmeste kollegaene og sjefen min fått vite det, og de to nærmeste av mine venninner og nærmeste venn av sambo :) resten skal få vente til uke 12 denne gangen :)

Nermaste familie veit det, og klara ikkje å sjule graviditeten so dei so spør no får vite d. Blir nok ikkje på face på lenge da.. 8+3 i dag :-) datra mi fekk vite d i veke 6, sida ho e 9 år og ej he våre kvalm og fått bekkenløysing

mor til to gull, 05 og 12

Min familie bor i en annen by og kommer dermed ikke til å treffe meg før om noen mnd. Hadde jo vært litt kult å bare dukke opp med stooor mage mens familie her i byen skjønner det nok etterhvert. Men tror vi har bestemt oss for å si den på 17 mai. Da er jeg i uke 11...

De nærmeste fikk vite det i uke 7, alle andre får vite etter uke 12

De nærmeste fikk vite tidlig, men har ventet med å fortelle andre det. Lyst å vente til etter jeg hare vært på neste kontroll å fått hørt hjertelyden :)

De nærmeste som foreldre og søsken på begge sider og et par venninner vet det. Skal på UL 11+5 så er alt bra så får resten av familien vite det da ;-)
Sosiale medier får vente en stund til :-p hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har lun fortalt det til pappaen min fordi han bor på andre siden av landet og var her forrige helg så slapp han få vite det på tlf eller sms/mms som med de andre. Resten mp enda vente en god stund :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Har fortalt til nærmeste familie og nærmeste venner. Godt å dele det med dem allerede. Offisielt blir det i uke tolv!

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Back
Topp