Når sier dere det?

Vi måtte si det til foreldrene mine siden vi skulle være sammen med de hele påsken. De visste at vi har prøvd lenge, så de ville skjønt det når jeg ikke drakk vin eller øl :p Å siden vi sa det til mine foreldre måtte vi jo si det til hans oxo ;) Å så vet mine beste venninner det :) 

Datteren min har bursdag nå snart, å hun har maset i LAAAANG tid om å få bli storesøster, (å da mener jeg typen masing som endte med at jeg var nødt å fortelle henne om dette med egget å rumpetroller osv. (hun er 8 år) ) så vi tenkte vi skulle si det til henne på bursdagen :) 

Tenker litt sånn at HVIS det skulle gå galt, så vil jo vi få en reaksjon som vi på en måte må forklare til henne, å da kan det være greit at hun vet det, men at det faktisk KAN gå galt. 
 
Linni: Okei :-) Takk for oppklaring!
 
Vi har sagt det til familie og våre nærmste venner, er det flere som spør får de også et ærlig svar:-) 

Er sykemeldt fra jobb pga ekstem kvalme så de fleste har nok skjønt at jeg er gravid, men er bare 3 på jobb som vet det og sånn vil jeg ha det til jeg kommer tilbake:-)

Skal på Ul i uke 10 og etter det skal lille gull også få vite, hun kommer bli så kjempeglad <3
 
Vi har ikke sagt det til noen ennå. Har veldig lyst å fortelle det til bestevenninnen min,men vil vente litt til. Kommer nok til å fortelle det til besteforeldrene og bestevenninna mi når jeg er 12 uker. Resten får vite det når det når magen kommer :p
 
Back
Topp