Når sier dere det til andre???

Her i huset er vi blitt enige om at familien skal få tidenes julegave. Jeg er 12 uker på vei 2. juledag, så den sjansen tar vi [;)].
Noen er blitt informert allerede, er par kolleger etc. Dette fordi det var helt nødvendig å fortelle dem. -Og så stoler jeg 100% på at de holder tett.
-Og sambo fikk fortelle til en kamerat i England. Syntes så synd på ham, fordi jeg fortalte til de som måtte vite, og han ikke kunne fortelle til noen før julaften.
 
Jeg har fortalt det til mamma og bestevennina mi.
Tør ikke si det til så mange og ikke sønnen min før vi er mer trygge.
Endte jo så galt da jeg mistet i uke 17+4 i 6.okt så det er best å vente til det er tryggere.
Kommer ikke til å si det til sønnen min før jeg må,vil ikke han skal bli så lei seg igjen vi har jo mistet 2 babyer på få mnd.
Tør ikke glede meg skikkelig selv heller men prøver å ikke bekymre meg.
Etter å ha mistet 4 på 3 år tenker jeg som så at oddsen er vel på min side nå,er jo grenser for hvor mange svangerskap man skal miste i.
Så denne gangen strikker jeg babytøy og koser meg og krysser alt og håper det beste.
 
Har lyst til å vente så lenge som mulig, men spørs hvordan magen vokser da. Lenger vi venter, kortere ventetid blir det for besteforeldrene[:D]
Har fortalt det til et vennepar, de fortalte at de skulle ha barn og uten at vi visste om hverandre så er det bare 3 dagers forskjell[:D] det var jo kjempe koselig...
 
i jula tenker jeg...når vi har passert di tre mnd!eller til nyttår vist vi klarer å holde på det til da.må nesten se det an...[:D]
 
Back
Topp