Når setter dere sammen møbler?

snartmammatilenprins <3

Forelsket i forumet
Når har dere planer om å sette opp lekegrind, og møbler til barnerommet osv? :-) gleder meg til å gjøre det selv. Men føler jeg må vente til august hvertfall!

Stellebordet kom ferdig montert, og sprinkelsenga blir skrudd opp i august...sia d e fare for fortidlig fødsel... Lekegrind kommer ikke inn døre her, hadde d ikke en gang til storesøster og da hadde vi katt... får ikke eget rom før h*n e rundt året.

Stellebordet setter vi inn her så fort mannen er ferdig med å male det. Har pusset opp ett vi fikk! Det ser ut som en kommode, så tenker det ikke gjør noe:-) orker ikke gå gjennom arvet tøy før vi har ett sted å legge alt :-)

Vi setter opp og gjør ting ferdig så fort vi har det i hus. Vi venter bare på at siste kattungen skal flytte ut (til mandag) og da skal vi pusse opp barnerommet når samboeren kommer hjem fra Hellas ;) Både sparkle og male. Og på mandag tror jeg alle varene våre er klare til å hentes på barnebutikken (vogn, stellematte, vippestol, badebalje, kattenett til senga, leker osv). Gleder meg til å få det i hus.

Jeg har tenkt å skru sammen sengen i begynnelsen av august. Det blir litt trangt på soverommet vårt med sengen der, ellers hadde jeg sikkert skrudd den sammen for lenge siden.

Jeg har tenkt å skru sammen sengen i begynnelsen av august. Det blir litt trangt på soverommet vårt med sengen der, ellers hadde jeg sikkert skrudd den sammen for lenge siden.
Samme her. Kjenner det klør i fingrene, men vil ikke ta opp all plassen unødig.

Har skrudd sammen stellekommode, for å sjekke at vi fikk plass til den. Og har bedt mannen om å ta ting ned fra loftet nå, men han er litt treg :p tenker det er greit å sjekke over tinf i tilfelle noe må fikses, og vil ikke måtte ta alt på en gang, er kun 9 uker til termin så :p

Vi oppbevarer tingene på barnerommet i mens. Tar ikke senga inn på vårt rom før vi drar hjem fra sykehuset tenker jeg ;) Har hjul på 2 av sidene og rommene er rett ved siden av hverandre, så det er enkelt å flytte.

Har skrudd sammen sengen for en stund siden, vi klarte ikke å vente. Pusser opp barnerom nå, og kommer til å oppbevare alt av babyting der inne frem til fødsel. Er hjul på senga, så er bare å trille den inn til oss <3 Har lyst til å legge på sengetøy og gjøre klart alt jeg, men litt tidlig dessverre ;p

Vi må rydde ferdig plass på rommet vårt til barnesenga før den kan settes sammen igjen. Nå ligger den lagra hos svigers og der skal den få være inntil vi har plass til den! Men håper å ha det meste på plass i løpet av juli!

Skal henge frem vugga i fellesferien (leander som henger i tak). Da får den luftet seg litt før babyen skal ligge oppi. Vært oppbevart i pose på loftet så den trenger nok å se litt sollys :p

Håper å få kjøpt kommode og seng i løpet av uka, og da blir det nok skrudd sammen med en gang for å begynne å vaske tøy og få litt orden. Nå ser gjesterommet helt bomba ut, og jeg har ikke kontroll på hva jeg har og ikke av klær.

Snuppa får ikke eget rom før hun er 6 mnd ca. Nå er det gjesterom, som må gjøres om til barnerom. Få ut seng/bokhylle klesskap..etc..

har stått klart en stund det. mannen satte det opp nesten med en gang når de var kjøpt, hadde stua full av esker i 3-4 dager så fant vi ut at de tok mindre plass viss vi satte det sammen. så da er alt plassert der det skal være. veldig greit å ha alt ordna tidlig. for nå har jeg fått bekken løsning & hadde ikke kunnet hjelpe han med noe av det

I august

Jeg klør i fingrene etter å sette opp alt, men skal vaske ned badet, og gjøre noen endringer av det som skal bli barnerommet, før noe kan komme på plass. Mannen har ellers mye å gjøre, så tror det ikke blir før i august..

I slutten av august.

Back
Topp