Når setter dere opp juletreet?

Lille julaften :). Ikke så god plass her i år så får se hvordan vi gjør det men ett lite tre må vi ihvertfall ha
 
Her blir det lille julaften. Det er jeg vant til fra barndommen. Nå som vi har fått barn 22/12, skal hun få lov til å feire bursdag før ALL jula kommer inn i stua.
 
Om en ukes tid tenker jeg, senest midten av desember. Vi pleier å reise bort 2. Eller 3.juledag og blir borte til over nyttår, så treet går ut før det.
 
Har ingen tradisjon, men tror ikke det blir så alt for lenge til.
 
På første feriedagen før jul, i år blir det 18 des :)
 
Vi pleier å gjøre det 22., for vi har selskap 23. Men i år skal vi ha selskap 20., så sa blir det vel 19. da...
 
Har ikke plass til juletre :(
Men hjemme hos mamma var det alltid siste søndag i advendt :)
 
Pynter det lille julaften :)
Når ungene har sovna legger jeg pakkene under treet
 
Vi satte vel unna lørdag 12 til det i år. ( Storesøster har en aktivitetskalender iår,og da er det på den dagen)
Jeg er vokst opp med at det kommer opp rundt 20-22,mannen og.
Men ELSKER alt med julen,så treet kommer opp tidlig. Tror mannen synes det er koslig og :)
 
Har ikke juletre enda. Siden vi alltid feirer borte.

Nå skal vi kjøpe ett å sette opp hjemme ca 1 uke før for å få litt julestemning. :)
 
Egentlig lille julaften, men siste uka før jul er bare stress og mas i år, så tror i setter opp juletreet helga før julaften i år :)
 
23/12
 
Når frøkna spør om vi kan sette det opp, har falskt tre så bare å løpe i boden når hu vil ha det opp ;)
 
22-23..
Gavene kommer under juletreet etter julemiddagen er spist :)
Mindre mas og fristelser fra barna da :p
 
Back
Topp