Når setter dere frem baby utstyr i huset?

Termin 15. juni! Vugga står på stua, tripptrappstolen står klar ved kjøkkenbordet, alle klær vasket og systematisert, bag til baby på sykehuset pakket, vogn og bilstol på plass i bilen ❤️ Koser meg så med å ordne alt og synes det er trivelig at det står fremme! Mangler bare fødebag til meg å samboer, men regner med den blir pakket i siste liten:happy:
Og senga har stått på soverommet en stund:smiley-bounce022
 
35+4 dag, vognen har stått fremme i gangen en stund, stellekommode hentet vi forje uke, vasket å la klær og sengetøy på plass i går. Mangler vippestol, babynest, babygym, kurver til stellebord, badebalje og stellematte fremdeles. Tenker å bestille det om et par uker når permisjonen starter! :happy: Det er tredjemann her så stresser ikke, har hatt sprinkelseng og dagseng til begge de eldste(lite brukt), så nå skal lille sove med oss, så kjøper vi egen seng når behovet melder seg(eler når storebror slutter med sprinkelseng). Tar på sengetøy når vi kommer hjem fra barsel, bilsete står i gangen, så samboer tar det i når han har vasket og stelt i stand bilen imens jeg og baby er på barsel:)
 
Har sån i grund termin 7 juli, men pga sv. Diabetes så har jag fått besked om att jag mest troligtvis blir satt igång 2 veckor före. Haft kläder färdig vaska å lagt i garderoben sen ett tag tillbaka, men börjar så smått å stressa med resten eftersom jag ”hade räknat” men 2 extra veckor :eek:
 
33+4 i dag. Har allerede alt ting i hus, men står inne på barnerommet. Har en katt som gjerne vil prøveligge ALT av barnesenger/vogner ++ så for å unngå hår må døren være lukket :joyful:
 
Har bleiebarn fra før så stellebordet er jo fremme, bedsidecrib er montert men ikke festet i vår seng, klær er i kommoden og newbornsetet har stått på tripptrappen lenge for at storebror har lekt med dukken sin :happy:
 
Har hatt ei «fauk» siste uka, merket nesting mode godt! Har sortert alle baby/småbarnsklær i nye plastbokser og organisert boden, SÅ deilig med orden og oversikt! Førte innholdet i boksene inn på Excel, så skal ikke behøve å kikke i boksene for å få oversikt over hva jeg har:)
Har også handlet ny spisestue og lenestoler til stua, og ommøblert :angelic:
Og så satte jeg opp den nye bedside-criben i går, og redde opp❤️
Har ikke pakket føde/barselbag da, føler vel ikke fødselen er så nærstående enda.. men har begynt med litt foodprepping til fryseren:)
 
Holder på å flytte, så her gjelder det å få alt annet på plass. Formen er ikke på topp, så har mer enn nok med det. Stresser veldig lite med det, har det meste og klærne er ferdig vasket og ligger i plastbokser. Mangler vel bare stellebord/ kommode. Gleder meg til å få det klart, men alt tar sin tid.
 
Har ikke termin før mot slutten av juni, og føler jeg ligger så langt etter alle andre her inne. Dere er kjempeflinke! :cat:
Har ikke satt frem noe enda, og mangler fremdeles madrass og laken til senga, badebalje, stellebord og stellematte. Stelleveske og “forbruksvarer” som smukker og bleier. Og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på også :dead:
Har heller ikke begynt å vaske opp klær, men har i hvert fall sortert de i bokser etter størrelse…
 
Back
Topp