Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
). Basen til bilstol blir vel satt inn litt før igangsettelse wller termin, den var så rask og enkel å få til at det er ikke noe stress om vi må gjøre det på tur hjem fra sykehuset. Resten står klart stablet inne på barnerommet, men tror ikke vi flytter inn sprinkelsenga til oss før vi faktisk kommer hjem,evt om samboer gjør det mens jeg ennå er på barsel. Har vansker nok med å komme meg opp av senga allerde, om ikke sprinkelsenga skal gjøre det 100 ganger vanskeligere alle gangene jeg går på do om natta 

Sånn tenkte jeg første gang, så kom babyen 2 uker før termin.34+4 i dag og har ikke sånn kjempemye på plass ennå!
Pusser opp og klargjør bolig for salg så ting står litt på hodet hjemme. Har et håp om å være ferdig til permisjonen starter 22.mai, så vi kan få tatt bilder til annonse i starten av juni og forhåpentligvis før baby kommer og lager kaos
Er skråsikker på at jeg går over termin som førstegangs, så stresser ikke sånn kjempe med verken fødebagen eller babyklær, utstyr og stelleplass. Har kjøpt inn det aller meste, men det blir i boden noen uker til![]()
Søsteren min skulle komme på besøk for å hjelpe meg med de siste forberedelsene, så ankom hun 2 dager etter fødselen, haha.