Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja for viinviterer alle guttene /årskull eller gruppa
Ok. Her er det ikke lov til å dele ut i barnehagen eller skole selv om alle inviteres. Derfor lurte jeg hvordan andre gjør det.
Nei, fy så slemme vi kan være mot hverandreDet er ikke så dumt tenker jeg. Når jeg var lita var det vanlig at barna selv delte ut på skolen.
Opplevde selv på barneskolen at en jente i klassen, hun skulle ha bursdagselskap og hadde med invitasjoner til alle. Så går hun fremfor hele klassen, lærer var selvfølgelig ikke der da, å deler ut til alle, så stopper hun hos meg holder opp invitasjonen min og sier «du får ikke bli med i min bursdagsfeiring» så river hun invitasjonen i biter og kaster det i søppelet. Ganske sår opplevevelse for en 10 åring, jeg turte ikke si ifra til mamma eller lærer.
Etter å ha opplevd dette synes jeg faktisk det er best at foreldrene har kontroll på invitasjonene via sms eller facebook eller lignende som mange skriver så de kan sørge for at alle blir inkludert!
Det er ikke så dumt tenker jeg. Når jeg var lita var det vanlig at barna selv delte ut på skolen.
Opplevde selv på barneskolen at en jente i klassen, hun skulle ha bursdagselskap og hadde med invitasjoner til alle. Så går hun fremfor hele klassen, lærer var selvfølgelig ikke der da, å deler ut til alle, så stopper hun hos meg holder opp invitasjonen min og sier «du får ikke bli med i min bursdagsfeiring» så river hun invitasjonen i biter og kaster det i søppelet. Ganske sår opplevevelse for en 10 åring, jeg turte ikke si ifra til mamma eller lærer.
Etter å ha opplevd dette synes jeg faktisk det er best at foreldrene har kontroll på invitasjonene via sms eller facebook eller lignende som mange skriver så de kan sørge for at alle blir inkludert!
Her dr det ikke lov om man bare inviterer noen fåOk. Her er det ikke lov til å dele ut i barnehagen eller skole selv om alle inviteres. Derfor lurte jeg hvordan andre gjør det.
Det er deror lærere skal være der under utdeling og det er de herDet er ikke så dumt tenker jeg. Når jeg var lita var det vanlig at barna selv delte ut på skolen.