Når søke permisjon?

Skal sende søknad i romjulen. Fått bekreftelse papirer fra jordmor da jeg var 27+4 som sendes ved. Hvordan finner man ut hvor lang behandlingstid det er i mitt område? (Oslo for de som vet)

Skal sende søknad i romjulen. Fått bekreftelse papirer fra jordmor da jeg var 27+4 som sendes ved. Hvordan finner man ut hvor lang behandlingstid det er i mitt område? (Oslo for de som vet)
Det står på nav sine nettsider. :)

Ser ut som det er 12 uker i Oslo også.

Jeg satser på godkjent med 26 + 5, for stod jo tross alt 26.uke. Håper på null i retur

Noen her som vet om jeg kan sende inn søknad selv om det står feil stillingsprosent på nav? Bedt arbeidsgiver fikse det hundre ganger, men de er jo så treige. De skal betale lønna mi og få refusjon fra nav, så om det blir feil kan vel bare arbeidsgiver ringe og ordne det? Skylle sendt søknaden for typ to uker siden.. Bare litt stressa!

Jeg søkte onsdag før jul og fikk svar om at foreldrepenger var innvilget 2 dager etter[emoji1] Det sto at det var 10 uker behandlingstid i min kommune, men det kan altså gå mye raskere[emoji6]

Så mange som får svar med engang[emoji4][emoji1360] Jeg søkte for to uker siden, men det står at den er under behandling. Mulig det tar tid fordi min søknad kom frem før arbeidsgivers inntektsopplysninger[emoji51] Står de har sendt brev til arbeidsgiver, men brevet ligger ikke de så jeg får lest det[emoji849] Godt det er en stund til barna skal komme[emoji1348][emoji1348]. Blir vel egentlig det samme for meg når søknaden er ferdig behandlet. Arbeidsgiver skal utbetale lønna mi som vanlig å få den refundert[emoji4]

Back
Topp