Når såg dere babykul (de som har født før)

Kari

Blir kjent med forumet
Lurer på hvor lenge det tar før man ser en liten babykul. Fikk tidlig sist, men hadde håpet det kunne ta litt lenger tid denne gang :-)

Tok en stund med meg, men nå har jeg litt å gå på fra før av så var derfor:) Men de aller fleste får tidligere mage med nr 2 visstnok, så hadde kanskje ikke belaget meg på at den kommer senere denne gangen. Tvert i mot;)

Gullskatt juli12:)

Sist var ikke babykulen synlig før ca uke 20-21... har en del å ta av fra før, så jeg må nok kommer meg mange uker på vei før det synes...

Rundt uke 16-17 sist. Spennende å se denne gangen. Er 12-13 i jula, skal fortelle det tol datteren min da, blir lettere å forklare om det er e liten kul.. hehe.. ;)

Sånn ordentlig gravidmage kom vel på meg i ca 6 - 7 mnd. Blir spennende å se denne gangen! :)

Buskene er trange allerede, så har byttet til mammabukser. Men det er en liten kul når jeg ligger flatt i senga, er 8+0 idag :)

Ikke før 7-8 mnd, synes å huske i uke 30 ett eller annet. Hadde visstnok så sterke magemuskler at magen ikke ville ut ha ha. Men den gang sa legen til; " men nest gang sier det bare poff". Og det stemte - jeg føler jeg har kul allerede!!

Fått mage tidlig, rundt uke 16 med første og rundt uke 10 med dem andre, nå kan jeg kjenne en tydelig kul på magen, helst inni magen enda, når jeg ligger på ryggen, så er fascinert over hvor lenge jeg har kunne skjult det:p er fjerdegangsgravid og i uke 18 nå:) så tror det er veldig inviduelt:p

Syntes ikke på meg før rundt uke 18, men så vokste den ganske fort etter det. Håper jeg ikke må vente så lenge denne gangen :)

Back
Topp