Jeg bor i Bærum, men kommer fra et mindre sted. Var hjemme på besøk i helga, blant annet for å fortelle søstra mi at hun skal bli tante. Dagen etter forteller hun meg at en hun møtte på fest samme kveld (som jeg har møtt kanskje 1 gang, og ikke ville kjent igjen på gata en gang) spurte om søstra hennes (jeg) var gravid- for det var det noen som hadde sagt til ham på nærbutikken?!
Alle i familien som vet bedyrer at de ikke har sagt noe... Er det mulig liksom?! Jeg er 11 uker på vei! Lurer veldig på om det bare er løse rykter, eller om noen kan ha overhørt meg snakke om det et stedeller noe. Synes det er så rart!!
Det plager meg ikke altså, det er under ei uke igjen til 12-ukern, og selv om jeg ikke har noen planer om å blaste det ut på sosiale medier, så kommer jeg heller ikke til å gidde å skjule og snike hele sommeren. Men jeg synes altså bare det er så rart! Hadde jeg vært slank og fin med tydelig bump sånn som mange av dere andre, fine damer hadde det vært en ting liksom- men jeg er jo slankere enn på mnage år, og har gått ned i vekt. Så det er jo ikke det at noe synes heller!
Snåle greier- noen andre som får høre rykter/spekulasjoner om seg selv?
Alle i familien som vet bedyrer at de ikke har sagt noe... Er det mulig liksom?! Jeg er 11 uker på vei! Lurer veldig på om det bare er løse rykter, eller om noen kan ha overhørt meg snakke om det et stedeller noe. Synes det er så rart!!
Det plager meg ikke altså, det er under ei uke igjen til 12-ukern, og selv om jeg ikke har noen planer om å blaste det ut på sosiale medier, så kommer jeg heller ikke til å gidde å skjule og snike hele sommeren. Men jeg synes altså bare det er så rart! Hadde jeg vært slank og fin med tydelig bump sånn som mange av dere andre, fine damer hadde det vært en ting liksom- men jeg er jo slankere enn på mnage år, og har gått ned i vekt. Så det er jo ikke det at noe synes heller!
Snåle greier- noen andre som får høre rykter/spekulasjoner om seg selv?
hadde føltes veldig godt!

Får bare være sta på det. Har liksom ingen kontroll over hennes venner og hva andre kan finne på å dele. Kan fort bli en lang kjedereaksjon så snart hun poster noe, haha.