Når rydder dere vort jula?

Aldri en fast dag... Gjør det når jeg gidder :P

Pynta bare til advent, og det ryddes bort 13. dag jul. Synes det er så koselig med ekstra lys, særlig når det ikke er noe snø ute, det blir så mørkt.

Her rydder vi vekk alt 1 januar.:) men nå setter vi jo alt opp 1 desember. Vi liker å ha den førjulskosen så når vi er kommet til januar er vi ganske lei:p

I fjor rydda vi bort jula allerede 1.januar. I år kjenner jeg det kan ta litt lenger tid. Går fort å rydde det bort, men trenger nok litt mer hjelp av samboeren for å få rydda vekk i år. Han er vanligvis veldig flink til å hjelpe til, men nå er han i veldig dårlig form, så da går det jo litt tregere enn det ellers ville gjort :)

Vi rydda bort jula i går, helt ok egentlig. Kunne tenkt meg å ha jula litt lenger, men det bare ble sånn i år :)

Tenkte vente til neste helg, men ser jo at alle tar det bort før det, så spørs om jeg ikke tar litt og litt etterhvert utover i uka.
Juletreet trooor jeg får stå til neste helg, men får se an hvor lenge jeg orker å ha det der. Det står veldig fint enda, drysser nesten ikke engang.
Julelysene er også veldig koselige å ha, så de får være til neste helg i hvert fall :)

Back
Topp