Når rydder dere vort jula?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Lurer litt på når dere rydder bort jula? Her er fortsatt alt oppe, lurer på om jeg skal rydde det vekk i dag. Er det tidlig? Husker ikke når jeg rydda bort i fjor :)

Egentlig skulle jeg ta det i dag, men skal på tidlig vakt og rett i middagsrester etterpå så blir nok i morgen :) deilig! Tidlig opp og tidlig ut :P

Her holdes tradisjonen om å vente til 13.dag jul, så det blir på onsdag. :)

Men mulig jeg tar juletreet i morgen, for det ryr så fælt. :p

Orker ikke stresse med det og venter nok ihvertfall til ungene begynner på skolen igjen. Koselig for dem å stå opp med juletreet og pynt fremme. Akkurat nå er jeg dessuten avhengig av krykker (tålte ikke lage kalkunmiddag på nyttårsaften).. Så må ha et par dager med hvile for å klare å gjøre noe som helst.

Blir vel iløpet av uka... Blir fort lei jeg når jula er over, men mannen reiser på jobb på mandag så da tror jeg set bare får stå til da... :)

Treet skal bort etterpå, men vil ha stjernene i vinduene og røde gardiner bare litt til! Syns det er så kos med lys i vinduene, og blir så mørkt når de tas bort!
Har maaaaange vinduer så er mye ekstra lys i jula! :)
Mulig jeg tar det i morgen.. Jobb igjen på mandag så da har jeg ikke så mye ekstra ork;)

Har også ryddet bort i dag, veldig deilig :)

Haha vi ryddet bort julen idag! Har litt igjen til imorgen. Jeg tenker vi må bruke helgene vi har tid. Og er i form til å rydde bort :-P

Back
Topp