Når ringte dere legen?

jeg har vært gravid et par ganger før men mista, og slitt med veldig høye blodsukkerverdier tidlig i svangerskapet :( men nå klarer jeg å justere det mye bedre :) får et par topper over ti jeg også etter måltid noen ganger men nå får jeg det raskere ned en tidligere :) jeg bruker dexcom g6 og den er gull verdt nå som jeg er gravid :) har ikke hørt noe fra sykehuset ennå men skal snakke med fastlegen på torsdag :)
I dag våknet jeg med blodsukkeret på 7 og det er bravtil p være meg og gravid, men skal ned på 6 tallet :) godt du har fått justert dosene :) og at alt går fint ❤️
Jeg har en anslått HbA1C på 6,7 de siste 90 dagene og ligger stort sett på et daglig snitt mellom 5 og 6 nå... så er veldig fornøyd med det. Bruker Lantus som døgndose (settes morgen og kveld) og Humalog til måltider :happy:

Jeg har en anslått HbA1C på 6,7 de siste 90 dagene og ligger stort sett på et daglig snitt mellom 5 og 6 nå... så er veldig fornøyd med det. Bruker Lantus som døgndose (settes morgen og kveld) og Humalog til måltider :happy:
Jeg har HbA1C på 47 nå:) lå på 52 før jul så jeg er fornøyd med nedgangen der hvertfall :) da har du flott bldosukker :) det er veldig bra! Jeg må jobbe veldig hardt for at det skal ligge stabilt! Sliter med svingninger :( får bare stå på :)

jeg bruker tresiba som langtids og fiasp som måltids insulin:) må slukke en del brann i løpet av dagen! Så jeg øker litt på langtisen selv om dagen. Til jeg føler det stabiliserer seg litt bedre :)

Back
Topp