Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men noen sier også at man bør gjøre det tidlig slik at man skal ta blodprøver osv? Bør jeg ringe på mandag å si at jeg er gravid??Første svangerskapskontroll anbefales å ta mellom uke 12-13 etter uke 12 kan antistoffer påvises! Du bare ringer legen og sier du er gravid og skal på første svangerskapskontroll så skal hun fikse resten
Jeg var hos legen på onsdag, for å teste blodprosent, og urinveisinfeksjoner osv. Da var jeg 5+2. Skal på 1. Svangerskapkontroll på tirsdag, da er jeg 6+1, og så skal jeg ta de blodprøvene som er obligatorisk i starten av svangerskapet 10. Des, da er jeg 10+2. Legen min sa hvertfall at det var lurt å få igang alt mellom uke 8-12. Gjerne tidligere om man vet om noe som kan skade embryo eller gjøre svangerskapet tøffere for deg. Da jeg ringte jordmor ville hun ha første samtale osv så fort som mulig, så jeg skal være klar for hva som venter. Er visst vanlig her.
Jeg fikk beskjed å komme på kontroll i uke 10..men det er noen år siden nå.. Vet ikke om de har endret d
Det tenkte jeg også særlig nå som det kom litt mørkt på papiretTenkte jeg skulle prøve jordmor
Ringer nok til uka, for jeg vil gjerne snakke med de ang jobben osv
Det tenkte jeg også særlig nå som det kom litt mørkt på papiret