LittleMonkii
Forumet er livet
Ta det med ro folkens :p det har roet seg! Det er nok bare livmoren som forbereder seg, og at det er maserier. Jeg har lagt meg og har planer om å sove til i morgen :p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dollface skrev:
Ta det med ro folkens :p det har roet seg! Det er nok bare livmoren som forbereder seg, og at det er maserier. Jeg har lagt meg og har planer om å sove til i morgen :pLittleMonkey skrev:
Ja???????????
LittleMonkey skrev:
Dollface skrev:
Ta det med ro folkens :p det har roet seg! Det er nok bare livmoren som forbereder seg, og at det er maserier. Jeg har lagt meg og har planer om å sove til i morgen :pLittleMonkey skrev:
Ja???????????
Ja, det var deilig med litt sammenhengende søvn. Det ga seg rundt 1, etter det har jeg iallefall ikke merket noe :p
Med storesøster startet riene en fredag og tok seg opp frem til mandag, men jeg føler at dette er annerledes. Føler på kroppen at det bare er noe forbigående, forberedelser.
Så... Je tar'e mæ ro...
har du reeeeist?Dollface skrev:
Riene mine kom med 7-11 minutter mellomrom.. Begynte med antydning/svake murringer klokken 05, ble litt sterkere, ble skikkelig sterkt men fortsatt uregelmessig klokken 08, og ungen kom klokken 09.Cinnamon* skrev:
LittleMonkey skrev:
Riene mine kom med 7-11 minutter mellomrom.. Begynte med antydning/svake murringer klokken 05, ble litt sterkere, ble skikkelig sterkt men fortsatt uregelmessig klokken 08, og ungen kom klokken 09.Cinnamon* skrev:
Skjønner at det er veldig individuelt. Ringte i går og spurte hva jeg skulle gjøre og eventuelt når og da fikk jeg beskjed om at når jeg hadde hatt rier med 10min mellomrom over en times tid kunne jeg godt komme for en sjekk. Greit å vite til senere også :)
Hadde ca 12min mellomrom og rier som varte i rundt 40sek over en times tid, men plutselig ga det seg, så det var nok bare maserier :)
ms.bonita skrev:
LittleMonkey skrev:
Skjønner at det er veldig individuelt. Ringte i går og spurte hva jeg skulle gjøre og eventuelt når og da fikk jeg beskjed om at når jeg hadde hatt rier med 10min mellomrom over en times tid kunne jeg godt komme for en sjekk. Greit å vite til senere også :)
Hadde ca 12min mellomrom og rier som varte i rundt 40sek over en times tid, men plutselig ga det seg, så det var nok bare maserier :)
er det lov til å håpe på modning? for har maserier en effekt på det?
*Petrine* skrev:
Skytten84 skrev:
Jeg gikk slik hele natten før det virkelig kom skikkelige rier klokka halv åtte på morgenen... og for å si det sånn, denne gangen skal jeg vente med å ringe, for når riene virkelig er i gang... så vet du det! Men hvis det fortsetter utover kvelden, så kan du jo ta en telefon, litt sånn for å gi de en advarsel på at du kommer nok etter hvert? ;) (Samtidig så er det jo enkelte som har gått slik som deg og hvor de plutselig har hatt 8 cm når de kom inn, og det ikke har vært så vondt egentlig...) Telefonen og en sjekk skader jo ingen uansett :)cleo_84 skrev:
Den setningen irriterer meg!! Jeg holdt på i flere dager, og når jeg kom inn(skulle få noe å sove på) hadde jeg 5cm åpning... Så det stemmer ikke alltid! Hadde sinnsykt vondt under det de kalte maserier også, så merket ikke overgangen!! Hehe:)
Samme her.
Jeg ringte aaaalt for tidlig sist.. Var nok i samme stadiet som det du er nå. Tiden gikk supersakte på sykehuset og jeg skulle ønske jeg heller var hjemme.Aravis skrev:
Så.. vær hjemme en liten stund til du. ta en dusj, pakk fødebagen, gjør de siste forberedelsene.