Når ringer man føden?

Ta det med ro folkens :p det har roet seg! Det er nok bare livmoren som forbereder seg, og at det er maserier. Jeg har lagt meg og har planer om å sove til i morgen :p

LittleMonkey skrev:
Ta det med ro folkens :p det har roet seg! Det er nok bare livmoren som forbereder seg, og at det er maserier. Jeg har lagt meg og har planer om å sove til i morgen :p

Ja???????????

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Ja???????????

Ja, det var deilig med litt sammenhengende søvn. Det ga seg rundt 1, etter det har jeg iallefall ikke merket noe :p
Med storesøster startet riene en fredag og tok seg opp frem til mandag, men jeg føler at dette er annerledes. Føler på kroppen at det bare er noe forbigående, forberedelser.
Så... Je tar'e mæ ro...

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Ja???????????

Ja, det var deilig med litt sammenhengende søvn. Det ga seg rundt 1, etter det har jeg iallefall ikke merket noe :p
Med storesøster startet riene en fredag og tok seg opp frem til mandag, men jeg føler at dette er annerledes. Føler på kroppen at det bare er noe forbigående, forberedelser.
Så... Je tar'e mæ ro...

Sant nok.. du skulle jo ikke føde før i august eller noe så du har jo god tid... :P

Fortsatt hjemme?

(Mine rier ble aldri regelmessige, tilogmed når jeg var i aktiv fødsel, så jeg ringte når jeg måtte puste meg gjennom. Gjaldt beege to) Lykke til. Håper det blir en drømmefødsel:)

Dollface skrev:
har du reeeeist?

Haha, nei, jeg har ikke merket noe i dag :p
Det blir nok som jeg frykter, 28-29.juni.......

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:
har du reeeeist?

Haha, nei, jeg har ikke merket noe i dag :p
Det blir nok som jeg frykter, 28-29.juni.......

psss.... :P

Riene mine kom med 7-11 minutter mellomrom.. Begynte med antydning/svake murringer klokken 05, ble litt sterkere, ble skikkelig sterkt men fortsatt uregelmessig klokken 08, og ungen kom klokken 09.

Cinnamon* skrev:
Riene mine kom med 7-11 minutter mellomrom.. Begynte med antydning/svake murringer klokken 05, ble litt sterkere, ble skikkelig sterkt men fortsatt uregelmessig klokken 08, og ungen kom klokken 09.

Skjønner at det er veldig individuelt. Ringte i går og spurte hva jeg skulle gjøre og eventuelt når og da fikk jeg beskjed om at når jeg hadde hatt rier med 10min mellomrom over en times tid kunne jeg godt komme for en sjekk. Greit å vite til senere også :)
Hadde ca 12min mellomrom og rier som varte i rundt 40sek over en times tid, men plutselig ga det seg, så det var nok bare maserier :)

LittleMonkey skrev:

Cinnamon* skrev:

Skjønner at det er veldig individuelt. Ringte i går og spurte hva jeg skulle gjøre og eventuelt når og da fikk jeg beskjed om at når jeg hadde hatt rier med 10min mellomrom over en times tid kunne jeg godt komme for en sjekk. Greit å vite til senere også :)
Hadde ca 12min mellomrom og rier som varte i rundt 40sek over en times tid, men plutselig ga det seg, så det var nok bare maserier :)

er det lov til å håpe på modning?    for har maserier en effekt på det?

ms.bonita skrev:

LittleMonkey skrev:

Cinnamon* skrev:

er det lov til å håpe på modning?    for har maserier en effekt på det?

Aner ikke, orker ikke håpe på noe :p Tar det som det kommer!

*Petrine* skrev:

Skytten84 skrev:

cleo_84 skrev:
Jeg gikk slik hele natten før det virkelig kom skikkelige rier klokka halv åtte på morgenen... og for å si det sånn, denne gangen skal jeg vente med å ringe, for når riene virkelig er i gang... så vet du det! Men hvis det fortsetter utover kvelden, så kan du jo ta en telefon, litt sånn for å gi de en advarsel på at du kommer nok etter hvert? ;) (Samtidig så er det jo enkelte som har gått slik som deg og hvor de plutselig har hatt 8 cm når de kom inn, og det ikke har vært så vondt egentlig...) Telefonen og en sjekk skader jo ingen uansett :)

Den setningen irriterer meg!! Jeg holdt på i flere dager, og når jeg kom inn(skulle få noe å sove på) hadde jeg 5cm åpning... Så det stemmer ikke alltid! Hadde sinnsykt vondt under det de kalte maserier også, så merket ikke overgangen!! Hehe:)

Samme her. 

Må lese hele da vettu før du blir irritert, for jeg har tatt høyde for de som faktisk har det slik som dere ;)

Aravis skrev:
Jeg ringte aaaalt for tidlig sist.. Var nok i samme stadiet som det du er nå. Tiden gikk supersakte på sykehuset og jeg skulle ønske jeg heller var hjemme. 

Så.. vær hjemme en liten stund til du. ta en dusj, pakk fødebagen, gjør de siste forberedelsene. 

samme her! resulterte i 18 timer der jeg sikkert kunne vært hjemme i 15 av de;) men er jo bare å ringe, event ta seg en liten tur for å sjekke åpning:)

Ærk! Det er sååå vanskelig å vite.... jeg sitter også her med mage, men noen uker igjen ennå. Men er så usikker på hva jeg skal kjenne etter på når den tid kommer. Med forrige så lakk jeg bare litt forstervann. Ble satt igang etter et par dager. Men da kom riene sånn pang. Så denne gang vet jeg ikke helt hva jeg skal vente meg. skummelt! :-) Du må ha lykke til når det skjer noe! :O)

Back
Topp