håperpåettmirakel
Glad i forumet
Noen som vet når de ringer fra Riksen med svar på blodprøver???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du hørt noe?Noen som vet når de ringer fra Riksen med svar på blodprøver???
Nei.. Forsatt ikke. Rart...Har du hørt noe?![]()
Jeg vet dessverre ikke
Men på Haukeland ringer de i 13 tiden . Og timene frem til da er alltid seige :/
Hun sa det ja, men så jo det sto det nå ja på det arket jeg fikk. Så får ringe tolv i morgen da, men ja fikk to streker, men tørr ikke helt å tro det likevel..Sa de at de skulle ringe? I brosjyren deres står det at man kan ringe og taste 1 (sykepleier) for å få svar på blodprøver (kl 10-11 og 12-15).
Om du fikk to streker på testen så er du gravid!![]()
Hadde det altså, sa ja strek er vel strek.. Men...Så utrolig kjedelig!! Og dårlig!!
Men du hadde strek på testen i morgest?? En strek er jo en strek som de sier
Sikkert en misforståelse ja, var sikker på hun sa de skulle ringe, samme som med eggene, men ringer dem i morgen jeg..Om det er Riksen så må du ringe de selv.
Hadde det altså, sa ja strek er vel strek.. Men...
Sikkert en misforståelse ja, var sikker på hun sa de skulle ringe, samme som med eggene, men ringer dem i morgen jeg..
Brosjyren er gammel, er ikke telefontid da lenger fikk jeg beskjed om...Det står i brosjyren at sykepleieren har telefontid 10-11 og 12-15, så du kan jo ringe kl 10?