Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
etter man har funnet ut at man er gravid.. når bør man ringe til lege da?
de forrige svangerskapen ringte jeg med en gang, men tror ikke jeg fikk time før ganske mange uker etter? husker ikke...
Du kan jo ringe nå og bestille en time og heller avbestille dersom det verste skulle skje.. Siden den ofte ikke er så mye ledig med en gang, men man må vente noen uker.
Jeg dro innom legen på mandag for å bestille time, og fikk allerede time nå i morgen :-) Forrige gang fikk jeg ikke time før litt uti uke 12, men da hadde jeg mista et par dager før, så den timen ble bare grining til legedama, og utskriving av sykemelding.
Jeg har allerede bestilt time, men det var ikke svangerskaps undersøkelse. Før jeg fant ut at jeg var gravid bestilte jeg time for å sjekke vitamin lagrene mine, var så himmelsk trøtt hele tiden hehe. Tenkte bare å beholde den timen i august da jeg vil være ca 9 uker på vei, og bare si da at jeg nå vet hvorfor jeg var så trøtt og be om å få ta første kontroll da :D