Når reiste du hjem fra sykehuset, førstegangsfødende?

Emfi

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Mailykken 2025
Som overskriften sier; når reiste dere hjem fra sykehuset etter fødsel? Førstegangsfødende.

Fødte kl 23.09 29. april og reiste hjem på dagtid 3. mai. Ble 4 netter. Slet med å amme, men fikk aldri hjelp heller. Kunne bare dratt hjem før.

Fødte en søndag tidlig morgen og dro hjem påfølgende onsdag kl 12 :)

Fødte torsdag - dro hjem på mandag. Måtte komme tilbake og sove en natt til fra tirsdag-onsdag pga gulsottverdiene

Fødte seint ein fredag kveld og reiste heim mandag formiddag

3 netter:) Fødte søndags ettermiddag, reiste hjem onsdags morgen.

Reiste hjem da førstefødte var 4 dager. (Andremann var bare 1 dag.)

Fødte en onsdagskveld og hjem lørdagen. 3 netter. De ønsket screeningprøven av baby som tas etter ca 48 timer, og ble kun gjennomført på dagtid her. Siden jeg fødte om kvelden innebar det hjemreise lørdag istedefor fredagen.

Født på en torsdag (men kom inn onsdag kveld) og reiste hjem på søndagen :)

Lov å spørre hvorfor dere reiste hjem så tidlig? :(
Jeg ble så stressa av en baby som bare skreik hele tiden og at jeg var uten samboer. Han var hjemme med eldstemann. Jeg følte jeg var til plage for andre. Formen var mildt sagt dårlig.

Lov å spørre hvorfor dere reiste hjem så tidlig? :(
Vanvittig kort besøkstid, delte rom med ei som gråt seg til familierom=jeg måtte få enda en ny dame på rommet. Hun jeg delte rom med hadde typen inne på rommet hele dagen, men jeg fikk ikke ha min mann på rommet. Fikk ingen hjelp eller tilsyn pga travel avdeling. De omtrent klappa når jeg sa jeg ville hjem..

Jeg ble så stressa av en baby som bare skreik hele tiden og at jeg var uten samboer. Han var hjemme med eldstemann. Jeg følte jeg var til plage for andre. Formen var mildt sagt dårlig.
Offda, for en vond opplevelse :( dumt å føle seg til plage for andre :/

Vanvittig kort besøkstid, delte rom med ei som gråt seg til familierom=jeg måtte få enda en ny dame på rommet. Hun jeg delte rom med hadde typen inne på rommet hele dagen, men jeg fikk ikke ha min mann på rommet. Fikk ingen hjelp eller tilsyn pga travel avdeling. De omtrent klappa når jeg sa jeg ville hjem..
Ånei, så vondt :arghh: for en vond og dårlig opplevelse :eek: har du sendt inn klage etterpå?

Back
Topp