Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det andre gangen og skulle ønske noen stoppa meg. Ikke smart.Under 24 timer etter, ikke å anbefale
Under 24 timer etter, ikke å anbefale
Lov å spørre hvorfor dere reiste hjem så tidlig?Gjorde det andre gangen og skulle ønske noen stoppa meg. Ikke smart.
Jeg ble så stressa av en baby som bare skreik hele tiden og at jeg var uten samboer. Han var hjemme med eldstemann. Jeg følte jeg var til plage for andre. Formen var mildt sagt dårlig.Lov å spørre hvorfor dere reiste hjem så tidlig?
Vanvittig kort besøkstid, delte rom med ei som gråt seg til familierom=jeg måtte få enda en ny dame på rommet. Hun jeg delte rom med hadde typen inne på rommet hele dagen, men jeg fikk ikke ha min mann på rommet. Fikk ingen hjelp eller tilsyn pga travel avdeling. De omtrent klappa når jeg sa jeg ville hjem..Lov å spørre hvorfor dere reiste hjem så tidlig?
Offda, for en vond opplevelse dumt å føle seg til plage for andre :/Jeg ble så stressa av en baby som bare skreik hele tiden og at jeg var uten samboer. Han var hjemme med eldstemann. Jeg følte jeg var til plage for andre. Formen var mildt sagt dårlig.
Ånei, så vondt for en vond og dårlig opplevelse har du sendt inn klage etterpå?Vanvittig kort besøkstid, delte rom med ei som gråt seg til familierom=jeg måtte få enda en ny dame på rommet. Hun jeg delte rom med hadde typen inne på rommet hele dagen, men jeg fikk ikke ha min mann på rommet. Fikk ingen hjelp eller tilsyn pga travel avdeling. De omtrent klappa når jeg sa jeg ville hjem..