Når regner man første blødningsdag?

Hønemor87

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Føler meg teit som etter 2 spontanaborter og 2 fine velskapte frøkner å spør nå som jeg er gravid for 5 gang. Når regner man første bløningsdag? Er det første dag det er blod på papiret eller første dag det er større blødning?
 
Jeg vil tro det er fra første dag av mensen, altså første dag med blod uavhengig av hvor mye. Når jeg får mensen er det rett på fossefall, så ingen tvil her i alle fall :joyful:
 
Jeg har som regel bare en eller to dager med fossblødninger og 2-3 dager før det har jeg bare spottet blod. Så takk for svar :)
 
Føler meg teit som etter 2 spontanaborter og 2 fine velskapte frøkner å spør nå som jeg er gravid for 5 gang. Når regner man første bløningsdag? Er det første dag det er blod på papiret eller første dag det er større blødning?

Første dag rengnes som dagen du begynner å blø friskt og rikelig, ikke fra du begynner å spotte :)
 
Hørte engang att om en får mensen på kvelden, er det dagen etter som er første dag?
 
Så I prinsippet er det like mange vurderinger av dette som det er folk her inne. Føler egentlig jeg ikke ble klokere :hilarious:
 
Back
Topp