Når pynter dere til jul?

Kommer frem med lys og engler, litt nisser første søndag i advent, eller gjerne dagen før, så alt er klart. Jeg elsker jul. De siste årene har vi pyntet treet mellom 19 og 22 desember :) Men hjemmefra er jeg vant til at det pyntes 23 desember. Lyset ute og julestjerner kommer opp første søndag i advent eller første desember. 

Første søndag i advent pynter jeg til jul, kan hende jeg gjør det kvelden før.Nå gleder jeg meg veldig kjenner jeg :)

pynter litt i utover i desember, men det er først lille julaften at det alt kommer opp :)

her pynter vi med gardiner, stjerner, siluetter osv 1 søndag i advent..så pyntes det lille xtra på 22 og 23 des. Vi begynner alltid jula 23des, alt er blåst og klart kvelden den 22..kun treet som pyntes på mårran 23..

Fra 1. desember :) Og jul skal ryddes vekk en dag etter nyttår :)

Gleder meg veldig til å drukne huset i julepynt! Og juletre på lille julaften :)

Koselig og se når dere pynter opp til jul i deres hjem, moro mange gjør det like tidlig som meg ogGleder meg til julemoticon Er så fantastisk. Neline blei født 1 søndag i advent for 2 år siden(snart) 29 november. 2 timer etter hu blei født kom den første snøenemoticon

Her skal det pyntes ved første anledning rundt 1.søndag i advent. Men er litt vanskelig å planlegge for mye rundt den tiden pga terminen... Men satser på at julepynten er på plass innen hun har tenkt å se dagens lys:)

Jula tas bort igjen ca 3.nyttårsdag. Da er jeg lei...

Her pyntes det til advent 1 helgen i advent eller 1. desember. Det er jofaktisk advent i lange tider før jul! ;)

Julepynten kommer frem rundt den 20. desember, og juletreet kommer 23. desember.

ToSmå2010 skrev:
Pynter 1 søndag i advent og tar det ned igjen rimelig kjapt etter nyttårsaften :p

Gleder meg til å pynte

signere deg :o)

Ser det er fler av dere som sier dere skal rydde bort pynten den 13. dag jul. Det er feil pynten skal ryddet bort den 20. dag jul, altså 13. Januar:) Begynner vel å pynte ganske tidlig, for då å fjerne det nærmere 20. dag jul:)

Ca to uker før.. Når vi har kjøpt juletre. =) Liker å ha lang jul, og syns det er bortkastet å kjøpe tre bare for å ha det oppe i litt over en uke.

Starter her til 1.søndag i advent. Så kommer det litt å litt mer :-) Men etter ei uke er alt fremme. Elsker jula , og orker ikke så mye styr for ei uke. Så her er det jul va en mnd :-D

ca 1 Desember pleier jeg å pynte... men har ikke hatt advents ting før.. så om jeg pynter til advent eller jul da , det vet jeg ikke enda
Tar det som det kommer jeg...hehe

Pynter til jul en av de siste dagene i november. Jeg har bursdag 1 desember og liker å ha det pyntet klart til jul da, hatt det sånn siden jeg bodde hjemme hos foreldrene mine. julepynten pakkes vekk rett før eller rett etter nyttårsaften.

Pynter stort sett det meste 1. advent, bruker for det meste bare rødt ikke noe spesielt lilla, syns jule er koslig og kan godt se nissene i en mnd :) juletreet kommer opp 23. desember. og jula taes ned rett etter nyttår.

Tenkte å henge opp og pynte til første advent. Jule gardiner o.l fra siste advent.
Liker også at julen varer litt.

Pynter 1.søndag i advent. Hvis jeg hadde fått bestemme hadde pynten stått fremme til 20. dag jul, men stort sett ryker den første helga i januar.. Da er gubben lei av nissene mine.

mammatil2prinsesser skrev:
Så gøy og se at det er flere enn meg som pynter tidlig til julJah, jeg har litt juledilla kan mna si. Jeg synes det er den herligste tida på hele året<3emoticon emoticon emoticon

Her også!

Tar frem all pynten til 1. advent. Klarer ikke vente lengre. Juletreet kommer ikke før 23. Desember  da. Og så gruer jeg meg alltid til ta ned pynten :(

Back
Topp