Når pynter dere til jul?

Pippi Lang Pupp

Elsker forumet
Det lurer jeg på [:)]
Tror nesten jeg må begynne litt tidlig i år, for i fjor var jeg virkelig ikke klar til og ta ned pynten når den tid kom [8D]
Jeg er ikke så veldig på det røde og grønne, så her går det mest i hvitt, grått, glitter osv [:)]
Gleder meg til og pynte kjenner jeg [:D]

Her pynter vi med sølv og lilla første helgen i advent, og til jul 23. desember. Pynter med gull, grønt og rødt da [:)] 

ORIGINAL: *Perlemor*

Her pynter vi med sølv og lilla første helgen i advent, og til jul 23. desember. Pynter med gull, grønt og rødt da [:)] 

samme her [:D][:D]

Jeg pynter med sølv og hvit fredagen før første i advent.

Jeg ELLLLLLLLLLSKER julen og gleder meg sånn til å pynte [:D]

Her er huset klart til 1 desember. Starta med d i fjor, å d skal bli en tradisjon. Så deilig å kose seg og glede seg hele jula, å passe lei så en kan få d fort vekk igjen... juletreet kommer ikke før senere da.... Bruker mye hvitt og noe rødt...

Her pynter vi til jul 1 desember, og kaster den ut igjen 1.nyttårsdag.
Bruker de "tradisjonelle" fargene som lilla, rødt og grønt... masse nisser,lyslykter og hjerter[:D] og no gleeeeeda eg meg bare enda mere[:D][:D]

Pynter til jul 1 desember.
Pynter med hvitt og sølv,lurer på å bruke litt lilla i år.

vi henger opp julegardiner, legger på juleduker og får opp røde og gull lys. Fjøsnisser, engler osv kommer opp på lille julaften sammen med juletreet.

Tenker å pynte litt til advent i adventshelga. Litt lilla lys, og dekorere litt rundt på ett fat med lilla og sølv. Julepynten tar jeg ikke frem før 20. desember tenker jeg. Sambo reiser på jobb 21. desember, så synes det er litt koselig å pynte litt før han reiser slik at han også får en følelse av jul. [:D]

Jeg er en evig julejente, så jeg hadde vel begynt nå om jeg kunne[:D][:D] Neida, men ikke langt i fra. Men begynner enten den siste helga i november, eller 1 adventsdag. Kommer an på åssen jeg jobber. Tar det den helga jeg har fri. Å det er så koooooooooooselig[:D][:)] (og ikke nok med at jeg elsker jula, men jeg fikk mitt første barn i julemnd[:)], sorry det var jo litt sånn out of topic)

Pynter til advent 1. desember og til jul 23. desember.

Her tennes utelysene enten 1.desember eller første søndag i advent, avhengig av hva som kommer først....
Deretter pynter vi inne fra da og utover, tar litt om gangen....
Juletreet pyntes 22. eller 23. Desember, avhengig om vi får gjester på lille julaften eller ikke!

1ste søndag i advent.. Venter av og til til litt lenger ut i desember (1 - 1,5 uke ut kanskje) med litt av pyntet. Juletreet rett før julaften. [:)]

Gleeeder meg!!!!!!![:D] [:D] [:D]

Julegardiner og nisser kommer opp til adventen begynner..
Blir jo aldri lei nissene før de skal ned om de kommer opp 23...
Er i desember det er kos med julepynt, ikke i januar..

Dessuten er vi aldri her hjemme juleuka (er hos mine foreldre og hans foreldre), så..

Men juletre'et tar vi opp noen dager før jul, for å få nyte det før vi drar lillejuleaften [:)]

Siste dag i nov...så pakker vi bort alt igjen 3 juledag[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Siste dag i nov...så pakker vi bort alt igjen 3 juledag[:D]

Vi har julepynt fremme til helgen etter nyttårsaften vi! [:D]

pynter til jul 1 des men juletreet kommer ikke opp før 23 des.

Her blir det skikkelig julekjøkken den 1. desember[;)] Og så vaskes og pyntes resten av huset den 22. desember[;)]

*gleder seg massemasse*[:D]

Pynter med masse lilla fra slutten av november til midt i desember, da tar jeg frem julepynten. Og den er oppe til midten av januar[:D]

Back
Topp