Når pynter dere til advent?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Jeg vurderer å finne frem julestjernen og den 7 armede lysestaken i dag ettersom jeg har jobbhelg! Gleder meg til å pynte :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tihi, vi satte opp stjerne og adventsstaker på søndag som var :rolleyes:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Skal gjøre det i morgen tror jeg:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

I dag og i morra skal det pyntes :D

Sent from my iPad using BV Forum

Gjorde det i går når jeg vasket :)
Skal bare stryke noen lilla løpere så er det helt advent her:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal finne eska i morgen, og pynte smått i helga. Og så litt etter litt mot jul :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg pynta alt til jul i går :-) tenner ikke stjerna og staken før i kveld kl. 18.00 når de tenner julegranen :-)

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Tenker vi prøver å få opp det lilla i morgen siden vi har barnevakt fra kl 14 da :) Julepynten får vente til mye nærmere jul.

Holder på å vaske og gjøre klart nå i dag.
Skal legge på lilla duker og ordne med lilla lys.
Henger nok opp advendsstjerna og setter opp stakene, men kan hende jeg venter med å tenne dem til søndag.

Mannen måtte vaske huset i dag, og gardiner og pynt kommer opp i morgen. Ingen nisser enda, venter litt nærmere jul.

Sent from my iPad using BV Forum

Begynner å pynte på søndag /mandag :)

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app

Her blir det pynta i.morgen etter at ungene er lagt ;)
Synes det er moro å overraske dem søndag morgen med kalender og det lilla som.skal.fem.;)

Løpere har vi droppa,.får ikke ligge i fred uansett :p

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

her har je pyntet sporadisk til advent hele uka... skal på julebord i morgen så orker ikke å ha masse jobb på søndag :p men har ikke satt i kontaktene enda da :p

Til første helgen i advent :) denne helgen altså ;) juletreet pyntes lillejulaften.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg pynta litt i går men ble jaggu ferdig og, så nå kan jeg slappe av resten av adventstiden, for det er så mye fremover nå før jul..

vel pleier å ha det framme enten første advent eller første desember men siden vi har flyttet er den vist ingenting som har kommet hit :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Har såvidt begynt ;)
Stjernene er oppe, adventsfatet og "snøen" der julelandsbyen vår skal bli.
Gardiner kommer senere.
Vi pynter ikke veldig til advent.. Pynter heller litt tidligere enn lille julaften ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Vi pyntet i dag.
Har lilla gardiner oppe fra før. Lagt på lilla duker på stuebordet og spisebordet og 2 brikker. Tatt opp stjernen og lysestakene.

Samboer er vant til å pynte til jul lillejuleaften, men jeg er vant til å ta det i begynnelsen av desember. Så vi pynter med rødt og juleting midten av desember. Møtes på halvveien. :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

nå har je funnet alle dobbelt kontaktene og skjøteledningene så nå er det lys i 18 vinduer :) mangler ei lysslynge som pleier å henge rundt inngangenspartiet og utejuletre... men litt skal da vel fader meg mannen i huset gjøre oxo???? ell????

Back
Topp