Når poppet navlen din ut

Har så dyp navle at den poppet aldri ut
 
Navlen poppa aldri og fikk bare en veldig svak strek.. :)
 
Når klokka bikker midnatt er jeg 35+0, navlen har ikke poppet enda i hvertfall.. Har veldig dyp navle fra før, så ser den har kommet mer fram inni der, men tror ikke jeg kommer til å få utover-navle. Har fått strek fra navlen og ned da, men ikke så mørk, tilfeldig at jeg så det for et par dager siden så er ikke sikker på når den kom :)
 
Har aldri hatt innover navle, så den poppet jo aldri den var som den var. Ferdig poppet. Jeg var veldig tynn før, og magen min var innover. Ser nå etter 20 kilo opp at jeg får innover navle.
Hatt strek alle 4 gangene og den streken kom veldig tidlig, jeg er veldig lys. :)
 
Med første fikk jeg strek rundt uke 20 tror jeg og navelen poppet ut, enn husker ikke når. Nå er jeg gravid med nr 2 og er 24+0 i dag, navelen går i ett med resten av magen, så det er like før navelen popper ut. Har hittil ikke det noe tegn til streken da. Blir spennende å se om jeg får den i det hele tatt. Fikk jente sist, gutt denne gangen.
 
Jeg er i uke 29+4 og jeg fikk den streken ganske tidlig. Fikk antydning til mage allerede i uke 8-9. Jeg har til vanlig en dyp navel, men nå har den begynt å poppe skikkelig ut. Den begynte å poppe litt ut i uke 28+4, og nå er den enda "værre" :hilarious: Med førstemann poppet ikke navlen ut i det hele tatt. Men denne gangen er magen min litt over gjennomsnittet i SF mål. Spent på hvor stor den kommer til å bli tilslutt:woot:

Streken fikk jeg ved forrige svangerskap også, men den forsvant igjen noen dager etter fødsel :happy: Håper det samme skjer denne gangen :)
 
Ikke alle som opplever de tingene
 
Jeg har ikke fått mørk strek, men navlen poppet ut når jeg var ca 24 uker på vei :) Men er veldig forskjellig på folk om de opplever det eller ikke ;)
 
I mitt første svangerskap fikk jeg verken utover navel eller den mørke streken.
I mitt andre svangerskapet poppet navelen i 7 mnd og jeg fikk synlig strek etter uke 37.
 
Back
Topp