Når poppet magen deres?

Jeg føler meg også svær, og er veldig oppblåst. Til tider så ille at det kjennes ut som magen skal sprekke [emoji15][emoji15][emoji15] 15+1 idag [emoji849]

Ja den ekle følelsen av å være så oppblåst at det kjennes ut som magen skal sprekke har jeg hatt siden de første ukene. Veldig ubehagelig[emoji53]
 
Ja den ekle følelsen av å være så oppblåst at det kjennes ut som magen skal sprekke har jeg hatt siden de første ukene. Veldig ubehagelig[emoji53]

Ja.. ble bedre ei ukes tid her, så kom det tilbake enda verre enn før [emoji849] håper det gir seg snart [emoji28][emoji23]
 
Sambo i går: «herregud så stor mage du har fått [emoji15]» ser seriøst ut som jeg er mye lenger på vei, men kun når jeg sitter. Er bra sikker på at det kun er fett og luft, føler meg ikke fin akkurat [emoji31] han mener det er baby da, så det er jo bra i det minste [emoji12]
 
6058f035fe3253d559538573abd2be7f.jpg


Mårrakulen[emoji173]️
 
Last edited:
Magen min har blitt større liksom oppe mellom ribbena, kjennes helt rart ut! Men er vel generelt oppblåsthet[emoji28] av og til ser jeg supergravid ut, andre ganger mersom vanlig, kommer an på tida på døgnet[emoji28] er 14+2
 
Har fått en grei kul på morgenen nå en ukes tid nå. Er 16+4 i dag ifølge ul.
Magen syns :D
 
Nr. 4 her, og her kom magen i en rasende fart ganske tidlig å nå når jeg er 16+6 er det ingen tvil hvertfall
 
Back
Topp