Når poppet magen deres?

Minnie89

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Gleder meg sååå til å strutte med babykul, men her går vekta opp i rasende fart, og ingen kul - bare lagt på meg [emoji31][emoji31] 13+4 idag [emoji7]

I uke 7[emoji15] bare luft, men etterhvert så ble ting presset opp. Nå er jeg 14+1 og det er mer babymage, kjenner livmor litt under navlen :) Fikk tidlig mage sist også. Har lagt på meg 0,5 kg til nå..

I uke 7[emoji15] bare luft, men etterhvert så ble ting presset opp. Nå er jeg 14+1 og det er mer babymage, kjenner livmor litt under navlen :) Fikk tidlig mage sist også. Har lagt på meg 0,5 kg til nå..

Livmora mi ligger også like under navelen ifølge jordmor [emoji5] kanskje jeg får en fin kul snart [emoji28]

Samme her, bare lagt godt på meg Kulen lar vente på seg, håper den kommer snart. Er 12+6 :)

Ser ut som jeg er gravid, og folk på jobb (de vet om graviditeten) sier at nå kan de begynne å se det. Men det er jo egentlig bare luft så langt, Hehe. På morgenen er magen min lik som før jeg var gravid mener jeg på.. men føler meg veldig gravid med den store luftmagen hihi. Jeg er 13+5 :)

Jeg er super oppblåst etter jeg har spist [emoji23] Så da ser jeg faktisk gravid ut. Ellers er magen større enn vanlig, men kun synlig for meg og samboeren [emoji4] Var veldig tynn fra før, så uvant å se [emoji85] Gleder meg til magen begynner å vises skikkelig, er 12+4 idag.

Vil ikke si den har poppet, men har økt litt gradvis. Livmoren har dyttet alt litt oppover, men kan ikke se den ordentlige babykulen enda. Er 14+1 og 3.gangs

Her er magen meget godt synlig. Vises gjennom jakka til og med.. Litt koselig da, for nå føler jeg at jeg kan ha på litt strammere klær, og bare være stolt av kulen. [emoji4] Det meste av magen er sikkert det som IKKE er baby, men den er stram og står ut, så da later jeg i alle fall som. [emoji23] 15+0 i dag.

Jeg kan gå for å ha gravidmage til vanlig også jeg, så er nok en stund til den definerte babykulen kommer[emoji28]

Har ikke poppa, men ser ikke bare tjukk ut lengre ;) 11+2 i dag. Kan jo ha med å gjøre at det bare er et halvår siden forrige svangerskap. Kan fremdeles bruke vanlige gensere, men ikke vanlige bukser (med mindre jeg har hårstrikk i knappen, men det er så ubehagelig).

NÅ har min komt! Så vidt altså. Men magen fikk en litt annen form på en måte, og det ser ikke bare ut som luft lenger. Skjedde når jeg bikka 14 uker Bare en liten kul, men det var litt gøy å se likevel:)

I dag - 15+0[emoji322]
4ca60579192e3ffefa0a8c2721641291.jpg

Våkna med en bitteliten babykul i dag [emoji177] mye mulig det bare er blæra som er full, men syns det var veldig koselig likevel [emoji4]

Er 14+4 idag og har en synlig mage men ikke kul. Selv synes jeg at jeg bare ser veldig oppblåst ut, og føler meg svær. Som om jeg skulle vært flere mnd på vei. Skjønner jo at magen varierer fra person til person også er jeg ganske lav og smal..kan jo være derfor.

Er 14+4 idag og har en synlig mage men ikke kul. Selv synes jeg at jeg bare ser veldig oppblåst ut, og føler meg svær. Som om jeg skulle vært flere mnd på vei. Skjønner jo at magen varierer fra person til person også er jeg ganske lav og smal..kan jo være derfor.

Jeg føler meg også svær, og er veldig oppblåst. Til tider så ille at det kjennes ut som magen skal sprekke [emoji15][emoji15][emoji15] 15+1 idag [emoji849]

Back
Topp